Hallo, sinds een tijdje hoor ik mijn oudste (4jaar) heel erg klagenover 1 bovenbeen. zo erg dat hij er smorgens ineens niet meer mee kan lopen en moet huilen. Nu dachten ze op buro dat het groeipijn was maar nu had hij vorige week plots een avond koorts 39.5 uit het niets. Volgende ochtend niets meer aan de hand. Paar weken terug herinner ik me dat hij ineens vroeg . Waar ben ik? Hij hing tegen de bank. Alsof hij even was flauwgevallen.. ook zegt hij met regelmaat dat hij zich raar voelt. Hij is sneller moe. (Hij is nog wel gewoon druk en levendig). ik vind het toch wat vreemd en maak me zorgen. Wat denken jullie?
Inderdaad langs de huisarts. Het kan iets met zijn heup zijn wat niet goed is, De koorts kan wijzen op een infectie maar die wegrakingen en alles in combinatie met elkaar is reden voor verder onderzoek. Klaagt die ook over hoofdpijn?
Huisarts, zeker vanwege de heftige pijn - hij kan er dan niet op staan zeg je - en vanwege de wegrakingen.
Huisarts! Zeker weten. Mijn nichtje had een vergelijkbaar verhaal van vlagen pijn in been (zo heftig dat lopen moeilijk was en ze veel huilde) en af en aan koorts, niet fit. Zij is helemaal binnenste buiten gekeerd door de orthopeed tot en met MRI en botscan aan toe, omdat een hoop serieuze zaken uitgesloten moesten worden. Uiteindelijk is er geen goede verklaring voor gekomen (kwam niets uit de onderzoeken) en is het na een maand of 3 vanzelf weer verdwenen. Maar orthopeed nam het allemaal uiterst serieus... Veel sterkte en beterschap! Ik hoop dat het snel beter word.
Oké dan ga ik morgen toch eens bellen. Hoop dat ze het serieus nemen. Onze doktoren zijn nogal van het " wegpraten" .
Hmm vervelend! Mijn broertje heeft dit vroeger ook gehad en is ook een paar keer soort van flauwgevallen en had last van zijn been (kreeg zelfs een keer krukken er voor) en bij hem was het de ziekte van Lyme uiteindelijk! Dit hoeft bij jou natuurlijk niet het geval te zijn, maar idd wel even kijken wat er aan de hand is