Even wat 'delen'. Ben vanaf vrijdag eigenlijk al ziek, maar ach gewoon doorgaan. Nu heb ik vandaag een cursus waarvoor ik 2 uur moet reizen met de trein. Zit nu inmiddels in de trein, maar voel me echt zo ziek als een hond. Zweet me een ongeluk, m'n neus zit dicht, m'n hoofd voelt alsof ie ieder moment kan ontploffen en ben moe. Soms vraag ik mezelf dan wel eens af waarom ik dan zo 'stoer' moet zijn om dan TOCH naar de cursus te gaan en me niet gewoon ziek te melden.
Omdat je een vrouw bent?? Alleen vrouwen doen dat, was je een man geweest had je inmiddels 112 gebeld............. Beterschap !
Ik vind het eigenlijk een beetje onverantwoord om ziek in een spitstrein te gaan zitten... hoeveel mensen steek je dan wel niet aan? En bovendien heb je jezelf er ook mee, want hoeveel ga je nu daadwerkelijk opsteken van die cursus als je je niet kunt concentreren?
Ach zal wel beetje meevallen qua aansteken. Maar om die laatste reden heb ik besloten zo de trein uit te stappen en de eerste weer naar hu
Strak plan, lekker naar huis. Ik heb ook wel eens in de trein gezeten terwijl ik dacht ´dit gaan we wel even doen´. Nou mooi niet hoor, halverwege uitgestapt en snel weer naar huis. Onder de wol met een bakje thee. Dat aansteken zal wel wat meevallen, als je niemand in zijn gezicht hoest of niest en een beetje je handen schoon houdt. Sterkte!
Mensen zoals ik worden dus ziek omdat mensen ziek in de trein gaan zitten Mijn weerstand is erg laag, als er ergens griep oid heerst hoef ik er echt niet naartoe te gaan. Dus dat aansteken kan wel hoor. Maar anyway, heel veel beterschap en duik maar snel in je bedje inderdaad!
Beterschap Vind zelf dat mensen met griep beter lekker thuis kunnen blijven, dan kan je ook niemand aan steken