Ja ja.. hij was in town! En ik dacht: ik ga gewoon eens kijken of ik een glimp kan opvangen van die coole man.. Dat was wel gelukt Belt mijn schoonmoeder vanmorgen om half 8, helemaal enthousiast... Blijkt dat we (mijn dochter en ik) met een grote foto met Derek op de voorpagina van het Regionieuws van het Limburgs Dagblad staan. We hebben zelf geen krant dus nu ben ik wel heeeeeel benieuwd hihihi Ik kan het ook niet terugvinden op internet.. Ik ben stiekem wel een beetje trots Edit Moderator: Heb even de titel aangepast groetjes, Joeja!
google "limburgs dagblad" en dan als je op de site bent (gelijk de eerste bovenaan aanklikken) kijk je aan de zijkant bijna onderaan staat "fotoalbum" . Daar staan de foto's van Derek....
Tatadaaa!.. hahaha.. http://ldimg.no.publicus.com/apps/pbcsi.dll/bilde?NewTbl=1&Avis=LD&Dato=20090128&Kategori=FOTOALBUM&Lopenr=266080062&Ref=PH&Item=5&Title=2&MaxW=532&MaxH=410&NoBorder
Ja hij kwam echt op mijn dochtertje af. Daar was ie helemaal ondersteboven van. Hij vond haar een heel erg mooi kindje. Hij heeft haar toen op de arm gepakt en ging haar kusjes geven en knuffelen en met haar kletsen. Toen liep ie heel even naar voren naar de tafel (ik stond tussen de rest van de mensen, hij kwam zelf naar me toe) dus ik heb niet zo meegekregen wat ie allemaal tegen haar heeft gezegd. Het was bloedheet, overal stonden mensen te dringen, ik moest mijn boek nog pakken dat ik ging laten signeren (daar kwam ik eigenlijk helemaal niet voor, ik wilde Ogilvie gewoon zien). Toen wilde Louke terug bij mij, was even te veel voor haar zo'n vreemde knuffelige man hihi... En toen heeft hij mijn boek gesigneerd, gingen we samen op de foto (die foto's heb ik nog nergens terug kunnen vinden) en toen keek ie me recht aan en zei hij: YOU are an amazing lady! Ergens door de bedrijven heen heb ik in totaal 4 kusjes gekregen en op het eind heb ik hem bedankt en een dikke knuffel gegeven en toen ben ik snel gevlucht want het was een gekkenhuis
Wie is Derek? Nooit van gehoord, maar hij is dus een of andere beroemdheid ofzo? Dan nog laat je 'm toch je kind niet kussen en knuffelen... brrr..
Wij zijn ook geweest Het was er idd superwarm en was dus ook blij dat mensen met kindjes onder de 1 jaar als eerste mochten