Sinds Greys Anatomy kijk ik automatisch nu ook naar Julia's Tango. Waar ik eerst dacht aan een paar hollandse actrises in een zonnig land met mooie zomerjurken, moet ik bekennen dat de serie me heeft "gepakt" Vooral sinds vorige week toen Marjolijn haar verloofde plots kwam te overlijden. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige kijker ben hier op het forum, wie nog meer? Want ik heb er spijt van dat ik het 1e seizoen nooit heb gezien Groetjes van Kiki
Nou, mijn collega en ik hadden het er vanmorgen nog over! Wij hebben dat dus net zo. Zelfs mijn man gaat nog later met de hondjes wandelen
ik keek er ook nooit naar, maar inderdaad die aflevering van vorige week heeft mij ook gegrepen.. heb gister een stuk van grey gemist en dus ook tango, was vast besloten om te kijken... val je er een beetje makkelijk in?
Ja, hier ook een verslaafde! Op de site van net5/sbs kun je alle afleveringen terigzien, ook die van seizoen 1! Maar ook zonder seizoen 1 val je er makkelijk in hoor!
Ik lag het vanmorgen in mn bed te kijken. Lieve besloot lang uit te slapen en ik had dus even lekker een rustig wakker worden ochtend. Toevallig zapte ik er voorbij en bleef ik kijken. Vind het een leuke serie!
maandag gemist en niet opgenomen... Wie wil even een update doen? korte samenvatting zou welkom zijn Groet van Kiki
Ik vind het ook echt een leuke serie! Maar ik heb niet altijd tijd om te kijken en ik heb het eigenlijk ook pas geleden pas "ontdekt". Heb dus het hele eerste seizoen al gemist. Maar het is best makkelijk te volgen, ook al zie je het een keertje niet. Vind die jurkjes die ze aanhebben ook altijd superleuk!
Kwam er eigenlijk op neer dat Marjolein heeft gezoend met die beste vriend van Pieter... per ongeluk en uit puur verdriet natuurlijk
Ik heb echt standaard tv avondjes, of in ieder geval opneem avondjes, want het zijn allemaal series die mijn man niet wil zien. Op maandag hebben we grey's anatomy en julia's tango en op dinsdag desperate housewives en sexy dirty money. Ik ben een echte serie verslaafde.
Ik vond het ontroerend en grappig. Die Pia is heel grappig, maar ze was ook heel lief toen haar dochtertje er eenmaal was, anders dan ze zelf van te voren had gedacht dat ze zou zijn. Dat vons ik echt schattig.