Op BNN: De allerslechtste chauffeur van Nederland

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Jel, Apr 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Wie kijkt dit programma ook?

Dat meisje heeft een botsing veroorzaakt tegen een auto waar die man 13 jaar mee bezig is geweest. Een hele oude Volvo in de kleur rood.

Ik snap niet waarom die mensen hun rijbewijs hebben als ze geeneens kunnen rijden....

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik hoorde het op de radio. Geen idee wanneer het is...denk dat ik het maar terug ga kijken via uitzending gemist.

3. Jel

Jel Niet meer actief

Het is er NU op, op nederland 1, BNN.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ahhh...zonde. Zo niet mijn ding..maar als je begint, wil je het afzien "barbies bruilof".

*hele bekentenis*

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nou nou nou, je durft toch bijna de weg niet meer op met zulke achterlijke idioten die ook op de weg zitten!

Die Jack, wat een irritant mannetje is dat zeg! Ik zou bijna hopen dat die zich een keer om een boom vouwt :x.

6. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Ik heb het net ook zitten kijken. Dit programma is toch wel zo ontzettend goed voor mijn ego!
    Echt afschuwelijk hoe sommige mensen rijden.

7. AtraVim

AtraVim Bekend lid

Nov 22, 2011
    706
    0
    0
    Ik heb juist sterk et idee dat dit flink gespeeld/geacteerd is.. ik bedoel, als je zo slecht rijd, hoe kun je dan ooit je rijbewijs gehaald hebben :(

8. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Chips...gemist. Ook maar terug kijken, heb vorig seizoen ook een aantal afleveringen gekeken, mijn God zeg.

9. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,767
    18,913
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik kan daar echt boos om worden, dat deze 'mensen' zo eigenwijs zijn om toch in de auto te stappen. Dat stelletje idioten kan ook bij ons door de straat rijden (voorzover je dat rijden kunt noemen) met alle gevolgen van dien!

10. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,026
    3,840
    113
    Female
    Thuis
    Door direct na het halen van je rijbewijs niet meer achter het stuur te gaan zitten.

Na een aantal jaar ben je het dan echt wel (gedeeltelijk) verleerd. Ik spreek uit ervaring :), maar ik heb toen wel direct weer rijles genomen (en nee, ik heb het toen niet eerst eventjes geprobeerd). Duur grapje, maar dan had ik maar moeten blijven rijden.

Een neefje van een aangetrouwde oom van mij heeft op die manier een dwarsleasie opgelopen. Ook een vrouw die al jaren niet gereden had en niet meer kon reageren toen er een kind de weg op schoot. (Zie daar de reden dat ik ook niet meer geprobeerd heb zonder rijles achter het stuur te gaan zitten destijds.)

11. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    1,199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    had het voorstukje gezien waarbij die meid die oldtimer aanreed en er flitsten 2 dingen door mn hoofd, hoe kan je rijden met ZULKE hoge hakken!? en 2: het leek wel alsof het haar helemaal niks deed, zich niet schuldig voelde tegen over die man, alles wat ze zei was, op een hele luchtige manier; ja sorry, het was mijn schuld ik reed te hard.
    echt een dombo, dat kind!!!! kan er niks anders van maken!

12. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Bijna iedereen kan een auto laten bewegen, maar echt rijden kunnen er maar weinig...... ;)

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    vind het wel toevallig dat ze net iemand aanrijdt die 13 jaar lang een auto restaureerd en dan exact op t moment dat ze gefilmd worden op weg naar de intakedag van allerslechtste chauffeur van NBL.

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Ik geloof echt dat het ongeluk was, ging hard hoor dat kan je echt niet maken. Je kan er blijvend letsel aan overhouden.
    Ik vond het echt sneu voor die man al dat werk, in 1 keer weg.
    En die meid was dom zeg, alleen dit stukje is maar kapot. Jaja en wat denk je van de onzichtbare schade.;)

15. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    3,407
    1
    0
    Wat een irritante mensen zeg!!!

Ik vond het ook wel erg toevallig van die botsing, leek wel of het in scene gezet was. Al zag die klap er wel echt uit!

Ik ben ook niet heilig, maar ik kan me hier zo boos om maken. Wat een gekken heb je erbij zeg, nu is het een oldtimer maar volgende keer rijd ze je kind aan!

16. Skye

Skye Niet meer actief

Daarheen rijden was de allereerste opdracht.......ze werder allemaal gefilmd op de weg daar naar toe! Dus zo toevallig is dat niet. En ik weet niet of je het vorige seizoen hebt gezien, maar daar werd een cameraman en Ruben Nicolai aangereden. Er zijn gewoon serieus mensen die doodsbang zijn en daardoor een gevaar zijn, of mensen die denken dat ze onoverwinnelijk zijn in een auto en daardoor dus ook gevaarlijk zijn!

17. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Haha +1

18. AtraVim

AtraVim Bekend lid

Nov 22, 2011
    706
    0
    0
    Oh jeetje, das wel heel erg zeg.

Maar wel knap dat jij weer rijles genomen heb!
    Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik dan dat programma kijk, heb ik dus echt het idee dat het gespeeld is ;)

Al kijk ik het nie eens meer, loop me alleen op te vreten ;)

19. manon88

manon88 Bekend lid

Nov 1, 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat zei juist met camera erbij even heeft willen laten zien hoe 'stoer' ze wel niet is...

Met haar grote mond!

Share This Page