welk nummer was dit ook alweer?

Discussie in 'De lounge' gestart door Athina, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hoi meiden,

ik ben al dagen aan het graven in m'n hoofd en op internet naar een nummer van 'vroeger' - misschien wel 15 jaar geleden?

Van de clip herinner ik me het begin: Een donkerharige (zwartharige?) stoere vrouw die voorbij loopt, met zo'n schuine lok..

Ze zingt vrij laag en een tonig - en nét wat langzamer dan de muziek gaat (of was het sneller?)

Feeling (?) my adrenalin that's not over .... me - don't make a foul of me baby... so i'll be what i be (?)

En volgens mij kwam er nog iets in voor van Boys don't cry - maar hoe of wat?

Iemand die het bekend voorkomt...? Ik weet het.. Het is váág...Maar het was gewoon zo'n lekker nummer :) !

(@modjes: sorry - ik heb hem per ongeluk eerst in het verkeerde topic gezet in tv/film etc)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Waar is gerard Ekdom als je hem nodig hebt...

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

haha :p er komt langzaamaan meer terug.. m'n man weet inmiddels welk nummer ik bedoel haha... maar kan er natuurlijk ook niet verder op komen.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    o laat maar... juist als je het gaat vragen kom je er op.. ik bedoelde Crush van Jennifer paige.. pff hoewel ik volgens mij een clip en een liedje door elkaar gehaald heb. Want ik zoek tóch wat anders.. *zucht*

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Weet je het nu wel of niet?:D

Er zit er namelijk eentje naast me hard te zoeken voor je :D

6. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
  7. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Ik moest gelijk denken aan "everything but the girl" met " like the desert Miss the rain", maar die is het vast niet ( de teksten die je omschrijft komen daar niet in voor;))

8. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Wij zitten hier nu ook te zoeken :D. Heb je hem nu echt?

9. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik denk aan Samantha Mumba opeens, maar misschien heb ik het mis :(

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Het is niet het nummer wat ik bedoelde... ik weet totaal de songtekst niet meer - alleen die wat lage stem, dat uiterlijk.. en het ritme van de muziek wat totaal niet gelijk liep met haar zang.. ergens staat me iets bij van boys don't cry - maar hoe of wat... aargh!?

Ik verwacht niet dat ik er vanavond op ga komen, te weinig info zo, maar thx voor het meedenken :)

11. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Come along van titiyo?

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    leuk nummer :) lang geleden dat ik die gehoord heb, maar volgens mij was dat hem toch niet.. het was naar mijn idee een blanke vrouw. Maar zoals ik al zei; ik merk dat ik meerdere dingen door elkaar gegooid heb haha...

allemaal bedankt voor het meedenken in elk geval - maar ik begrijp het als jullie het opgeven. Ik begin aan mezelf te twijfelen :p

13. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Misschien ff de top 40 lijsten doorspitten van +- 15 jaar geleden? Ik heb dat ook een keer gehad, gek werd ik er van, toen ik de naam voorbij zag komen wist ik het meteen!

14. XmoonlightX

Mijne was het dus niet ? Is wel een blanke vrouw met een lok en donker haar :D

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    nee, die was het niet - maar het nummer voelt wel een beetje hetzelfde.. Stoere vrouw ook... Maar diegene die ik in mijn hoofd heb, praat-zingt meer zeg maar.

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    iets té lang geleden denk ik :p -misschien ook wel niet - maar dit klinkt vrij .. ouderwets??

17. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Zingt ze alleen of met iemand samen? Ik ben héél oud, dus ik denk aan de blonde Sam Brown met Stop (zit ik nu lekker te luisteren ---> even terug in de tijd) en Iggy Pop met Candy Candy.

En ja...ik weet het: die nummers zijn ouder.

18. XmoonlightX

Ik heb geen idee hoe het klinkt:D:D zag het plaatje haha

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Thx voor de tip :D ! Ik heb 'm : Freed from Desire - wat anders qua clip dan ik herinner haha en ik heb gewoon deze en crush door elkaar gehaald denk ik.

uit 1997 komt dit nummer overigens...

Deel Deze Pagina