Het is niet mijn smaak. Maar als het wel je smaak is, zal die het mooiste staan met een platte buik denk ik. Al ken ik genoeg volle vrouwen die hier in de stad lopen vinden dat die ook best staat
Sorry, ik vind het vreselijk... Ik vind het ook niet mooi als je 16 bent, of heel slank. Ik hou niet van leggings, om ze op die manier te dragen. En ik vind de kleuren en de glans ook niet mooi.
ik heb trouwens maatje 34 en een strakke buik dus uitpuilende taferelen hoeven jullie je niet voor te stellen maar nee ben geen 16 meer maar 24 ik vind m juist leuk omdat ie zo fout is! haha
dit is alleen echt geen legging! het is gemaakt van een dik materiaal, echt een broek. zelfde idee als een strakke skinny maar dan glanzend. (al is de mijne niet zo shiny als het voorbeeld)
Haha... wel leuk eigenlijk, het moet je staan en je moet het tupe er voor zijn. Maar ik hou wel van mensen die durven extravert te zijn.
Ik vind die zwarte wel leuk! zou ik zelf ook dragen.. maar dan wel met een langer los topje erop.. met nike roshe runs eronder of allstars (ben geen hakken fan , ben al groot genoeg 1.71) Zelf draag ik ook zwarte strakke leren broeken met een losse blouse erop of een langere trui.. maargoed, ik ben dan ook niet van het tuttige! Wel leuk dus! en ik geloof erin, dat als je iets draagt met zelfvertrouwen.. je alles staat!
Is ook aan je onderschrift te zien! Jij zal wel een mooi lijntje hebben.. Ik heb zelf maatje 36 soms 38 zelfs.. en toch draag ik ook zo'n strakke broeken hoor!
Jahoor! Met zulke lange stelten wel. Ik lijk net een vuilniszak erin denk ik, maar ik vind het wel leuk ( de grijze en zwarte dan)