Ik heb maat 36/38, ter illustratie. Maar die modellen (klinkt beter?) vind ik echt lijken op een skelet sorry. Ik zie alleen botten en zo'n broek accentueert dat.
ik vind niet dat ze eruit ziet als een skelet, maar heey zo hebben we allemaal onze eigen mening over wat wel en niet mooi is het woord skelet stoor ik me alleen aan. net alsof je een curvy vrouw een walvis noemt snap je? nergens voor nodig! maargoed
Ik denk dat mijn man dat vooral een mooie broek vind (op en top billenman xD) Maar hij vindt leggings als broek ook mooi bij veel vrouwen (mits mooie ronde billen) Ik zou het nooit aantrekken omdat ik het figuur het er niet voor heb maar er zijn mensen bij wie het echt heel leuk kan staan.
Leuk! Maar alleen als legging en niet als broek! Al heb jij het figuur er wel voor. Vind ook alleen de zwarte leuk. Die is niet zo schreeuwerig.
Och ja, potato potaato. Ik ben niet zo'n held in het verbloemen wat ik nou eigenlijk wilde zeggen en kom daardoor vaak bot over.
Oh nee sorry ik vind m afschuwelijk hihi! Maar aan de andere kant juist omdat hij zo "fout" is heeft het wel wat haha.
Het is wel wat voor carnaval. Haar touperen met een flinke kuif, een fout truitje er boven, beenwarmers en je bent er klaar voor.
Eerlijk is eerlijk, hij staat je leuk! Zelf heb ik ook maat 34/36 maar no way dat ik me in zo'n broek wurm... Daar vind ik mezelf dan toch weer te dun voor... Het is ook nooit goed hè?