via mp wordt je opgelicht hoor had mijn colega ook eerst gedaan die kreeg mails dat ze er 20 euro minimaal voor wilde hebben echt gek gewoon
Helaas hier hebben ze de disco`s niet meer Wel stom al zo vroeg geen meer hebben hoor:x Hoop dat iemand je er nog aan kan helpen meid!!
Hoi meiden. Hier waren we ook druk aan het sparen met de disco's. Maar ook onze plus heeft geen dj's. Pff baal er ook van. Casey wil zo graag die disco's draaien. Zo sneu voor die kids. Ik dacht ook aan mp om te kijken, maar lees al dat er dus oplichters zijn. Dan vraag ik me ook af hoe we er ooit nog aan gaan komen. Misschien op den duur van kids die er niks meer mee doen...
Ik ben elke dag zo wat in de plus en elke keer zeggen ze dat ze weer een doos gaan krijgen maar uiteindelijk weer niet gekregen hebben. Maar tot nu toe nog steeds geen dj's binnen gekregen. En ze denken dat ze of niet meer komen of over een paar maanden als ze ooit nog bij gemaakt worden.. Dat zeggen ze hier altijd als reden.
Hier ook bijna dagelijks gevraagd maar hier komen ze niet binnen omdat er problemen zijn bij de douane! Baal echt !
meiden ik heb nog drie disco`s nodig!!! Keetje Inna Wolter Kroes Dan hebben we ze compleet!! Dus wie wilt ruilen?