beurse buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 31 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

mijn kleintje ligt nu vaak in dezelfde positie namelijk met zijn hoofdje naar beneden al.....nadeel is hij ligt met zijn kontje net onder mijn ribben en die betreffende plek voelt gewoon beurs, net een blauwe plek gevoel alleen is er geen blauwe plek te zien... vaak wrijf ik met mijn hand over zijn kontje maar het helpt niet, jaa dan springt ie opeens op of zo waardoor hij ook nog eens stoot tegen deze pijnlijke plek...

iemand tips dat ik hem wat anders kan gaan laten liggen (al is het maar voor een dag of zo)

2. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Viks, van, die zalf om op je borst en rug te wrijven bij een verkoudheid, moest ik gebruiken omdat mijn jongste zoon ook steeds met z'n kont omhoog lag en me dus idd die bekende pijnlijke plek bezorgde.
    Een beetje wrijven op de plaats waar je baby je 'stoort' en pijn doet en normaal verlegt de kleine zich dan ;)

(niet teveel gebruiken :( )

3. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Oh hahhaha, jeetje ..... moest wel even lachen om jouw opmerking dat ie zo opsprong haha, ik zag het helemaal voor me .... sorry, is voor jou natuurlijk minder fijn, maar je had het zo grappig opgeschreven!

Is dat op tijd dat hij nu al zo ligt? Zou niet weten wat je daaraan kunt doen .... Wel lastig voor je meis!

4. Niet meer actief

@booey

ja het is wel normaal dat een kindje nu al een positie aanneemt, wil niet zeggen dat hij zich niet kan bedenken uiteraard :D

5. Niet meer actief

Hoi,

Ik weet helemaal wat je bedoeld met die beurse plek.

Mijn kindje ligt ook de hele tijd te bewegen/schoppen op 1 plek: zo'n beetje onder mijn linkerborst, net iets onder het middenrif. Kijk elke ochtend of ik ook een blauwe plek zie, maar dat kan natuurlijk niet.

Gisteren bij de vk geweest en het zijn bij mij dus ook een stel billen die daar lopen te spoken. Ze ligt al redelijk vast, dus ik zal nog even door moeten bijten, want het is niet waarschijnlijk dat er nog verandering in komt.

Maar zeer doet het wel. Ben gisteren even lekker in bad geweest, dat ontspande wel wat, maar vanochtend was het weer alweer raak.

gr. Naja

6. wendy75

wendy75 Lid

12 jan 2007
    12
    0
    0
    Hier ook heel herkenbaar, al sinds een week of 5 last van pijnlijke plek rechts , net onder mijn borst. Ik duw dan ook wel eens een beetje tegen die plek, dat verlicht wel wat, maar kindje gaat meestal niet naar de andere kant. Heeft natuurlijk ook niet veel ruimte meer om zijn moeder te ontzien haha.

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs

Dan zal ik voor je duimen dat ie dat gaat doen! hihi!

xx

8. Niet meer actief

ik herken het. ik heb er nog geen oplossing voor gevonden.. en idd niet met je hand daar komen want bij mij komen er dan ook ee paar billen om hoog. en dat doet me toch zeer...
    bij elke beweging die daar gemaakt word ook door mijn eigen bewegingen . doet dat plekje (plek) pijn.. hopenlijk duurt het niet lang meer en kan het herstellen. mijn vk had er trouwens ook over dat hij dan tegen mijn zwefende rib aan komt.
    succes ermee

Deel Deze Pagina