@speeters: maar 1 keer in 9 maanden passief meeroken is niet te vergelijken met 9 maanden lang dagelijks roken imo.
Ik hou wel van een feestje! Zit mezelf soms tegen te houden om toch niet naar de kroeg of naar die drukke verjaardag te gaan..... Binnenkort carnaval hier onder de rivieren en dat ga ik echt wel vieren! Ben ook nog jarig op die zondag. Ik vermaak me wel zonder alcohol en sigaretten, alhoewel ik daar moeilijk van af kan blijven.... (sigaretten dan) Maar dat lukt me wel! Ik ga zeker pronken met mijn zwangerschap! Voor mij is carnaval hetzelfde als vakantie en nee, het gaat niet om het zuipen! Heerlijk, ik heb wel zin in vakantie. Groetjes, Mirelle.
Ik ben ik december 5 weken naar Suriname gegaan. Daar heb ik de feestdagen uitbundig gevierd! (wel zonder alcohol natuurlijk en later als twee uur is het ook nooit geworden) Heerlijk de terrasjes afstruinen, salsedansen en we zijn zelfs naar een concert van Shaggy geweest, haha! Wel vermeed ik de drukke menigte want het is gewoon niet prettig als er mensen tegen je buik aan komen. Daar is wel alles in de buitenlucht, dus van meeroken had ik geen last. Ik ben blij dat ik toen zo gefeest heb, want nu kan ik minder lang staan en dansen zie ik mezelf ook niet meer doen! Ook is het gezellig om weer eens al die mensen tegen te komen die je normaal gesproken alleen in het uitgaansleven tegenkomt. Je voelt je even niet zo zwanger en gewoon mens. Het doorbreekt de dagelijkse sleur en het voelt ook wel speciaal om als zwangere rond te hupsen. Ga wel naar huis zodra je dat wil, zorg dat je niet afhankelijk van anderen bent. Maar geniet ervan, het geeft je positieve energie!