Discreet voeden doek?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Floortje27, 9 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik trek als ik langer buiten de deur ben gewoon een hemdje aan die ik onder mn borst kan schuiven en een truitje/vestje eroverheen. Dus hemdje gaat omlaag en vest omhoog dan zit alleen je tepel eruit.

Ik haal mn borst er dan vast uit onder mn vest en pas als Jos z'n hoofd ervoor zit trek ik mn vest omhoog, zo zie je niks behalve als je neus erop zit.

Met zo'n doek lijkt het me idd veel meer opvallen.

2. Leonike

Leonike Bekend lid

21 nov 2011
    521
    2
    18
    Ik ken moeders die hun kindje in de draagdoek kunnen voeden.
    Het kan dus wel, weet alleen niet hoe.
    (Die doen het overigens om hun kindje gemakkelijk in slaap te krijgen in de doek, niet vanwege privacy!).

3. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.174
    10.706
    113
    Heel makkelijk, als je je kindje in bv de front wrap cross Carry hebt, je maakt het geheel wat losser tot kind op juiste hoogte hangt en haalt je kleding opzij :) ik heb zo best een paar keer boodschappen gedaan :) niet voor t inslapen maar omdat dochter middenin de supermarkt besloot dat ze NU moest eten

4. Nureen

Nureen Actief lid

12 mei 2010
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mij niet gelukt, ivm lastig aanleggen....ik had op gegeven moment
    Tijd gekolfde melk mee. Superirritant......hou rekening dat alles mogelijk is, zou er niet speciaal op voorhand exclusieve producten kopen....

Ik heb t wel een paar x geprobeerd en dan met een grote pashmina sjaal ( markt) en ik deed t vastspelden.

Sjaal valt niet op, en heb je altijd wel nodig....

Deel Deze Pagina