Discreet voeden in het openbaar, hmm hoe?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door lemis, 21 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.786
    7.374
    113
    Borstvoedingsschort. Nooit geweten dat het bestond, maar als kraamcadeau gehad en ik kan niet meer zonder.
    Het is een gewone doek met een soort hengsel eraan wat je om je netk doet, dus kan die doek al niet meer vallen ofzo. Er zit een soort ijzertje in, waardoor je heel mooi van bovenaf naar je kindje kunt kijken, maar waardoor verder niemand iets ziet.

Het is nu met een erg beweeglijk kind wat lastiger om hem ongezien aan de borst te krijgen, maar zeker de eerste maanden ging dat perfect.

2. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    En met 2 redelijk strakke shirtjes, en dan eentje naar boven en eentje naar beneden? Dan hoef je het bovenste shirtje niet omhoog te houden en heb je je handen meer vrij.

Je MAG gelukkig overal voeden (voor zover ik weet is dat een grondrecht), maar je MOET niets. Voed waar je je prettig voelt, verken je grenzen, verleg ze als je dat wilt, oefen eventueel thuis. Maar als het een bron van stress wordt, onthoud dan dat niets MOET. :)

3. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ik vind het ook een kwestie van wennen. Kreeg juist altijd vertederende blikken van mensen. Alleen toen hij wat ouder was vind ik het minder prettig worden. Hij keek namelijk erg graag terug waardoor ik met blote borst zat. Door hyperlactatie liep de melk wel vrolijk door. Tegen die tijd ga ik zijn short kopen. Gein omdat ik me daar zelf prettiger bij voel.

4. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Ik heb juist gewoon een vestje en een rekbaar hempje aan dat ik onder de betreffende borst trek, voedingsbh los en aanleggen. Daarna evt sjaaltje eroverheen. Vind het een heel gehannes als ik kleren omhoog moet doen... Volgens mij zie je dan 't minst omdat het vlug gaat.

Deel Deze Pagina