Plafon decoratie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rietje88, 24 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik ben op zoek naar een kindvriendelijke manier om glow in the dark sterren, niet permanent, aan het plafon te bevestigen. Ik heb gedacht aan buddy. Maar mijn posters kwamen vroeger toch nog regelmatig naar beneden zetten, dus dat vertrouw ik niet. De sterren zelf zijn ongeschikt voor kinderen onder de drie om mee te spelen.

Mocht er niks gevonden worden denk ik eraan om Disney schilderingen op canvas te maken en daar glow items aan te verlijmen.

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    dochter heeft ze al jaren aan het plafond zitten met die kleefklei die erbij zat..
    alleen de sterren waar een te klein stukje onder zat of niet goed aangedrukt waren zijn wel eens naar beneden gevallen..

3. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ja dat is dus waarom ik twijfel er hoeft er maar 1 te vallen en het kan al schade aanrichten. Als wij een koophuis hadden gehad, dan had ik ze aan de houten dak balken verlijmd.

Ik heb ook nog het idee gehad om het vast te kitten op een grote triplex plaat en die dan vast te schroeven. Dat lijkt mij wel echt een heel gedoe. Is echter wel mee te verhuizen als wij eindelijk een koopwoning gevonden hebben.

Deel Deze Pagina