Borstvoedingsforum.nl :: Bekijk onderwerp - BV bij McDonalds veel veranderd dan sinds 2006!! Stelletje gekken....
Dat het ene filiaal die sticker heeft, wil niet zeggen dat een willekeurige medewerker in een ander filiaal een andere mening er op na kan houden natuurlijk. Misschien willen ze hiermee proberen een michelinster binnen te slepen... Er waren vorige keer in een ander topic een hoop mensen die vonden dat bv in een sterrenrestaurant echt not-done is, maar dat hij bij bijvoorbeeld MacD wel kan. Dus misschien menen ze hun reputatie op te krikken door voedende moeders buiten te gooien? Dit vraagt weer om een Ruin Your Day - Sparrow Folk - YouTube
dat vind ik heel schokkend om te lezen.... Hier gelukkig nooit problemen gehad en gewoon in een vol 'restaurant' van mac zitten voeden....honger is toch honger! Scheelt misschien dat wijzelf ook erbij zaten te eten....
Schandalig! Gelukkig is dit echt niet een Mac donalds beleid. Vaak genoeg daar zitten voeden....... Maar de medewerkers daar!?!..... Die doen me wel vaker versteld staan..... Tijd geleden reden we door de Mac drive voor een ijsje, vroegen we door de 'paal', mogen we er ook een ballon bij voor de kleine? Het bleef een minuut stil, toen hoorden we, ehh...... euh, ik moet even kijken hoe ik dat aan moet slaan! Ben benieuw naar de reactie van de Mac Donalds
Heb je bericht op Facebook opgezocht en even mijn mening gegeven. Lijkt me wel goed als iedereen van zp dit even doet. Het is toch verdorie van de gekken?! Mafkezen!
Straks moeten daar weer 40 borstvoedende vrouwen gaan protesteren, wat dan weer belachelijk gevonden wordt, zelfs door borstvoedsters. Maar als je nergens meer voor opkomt en nooit meer je onvrede ergens over uit, nooit meer in de bres springt of een ander publiekelijk je steun betuigt, krijgt verhuftering poot aan de grond.
Volgens mij zijn de Macs allemaal franchises, dus kan sowieso wel zijn dat er onderling verschillen zijn in de regels. Ook wat betreft bv. Neemt niet weg dat ik het een onzinnige reactie vind van de medewerkster.
Ja. Triest dat je voor iets.gewoons dreigt extreem gevonden te worden. Hoop dat veel reacties op de fb pagina al helpen en dat een feed in niet nodig is.
Tot nu toe nog geen reactie van mac. Mijn overbuurman wees me op het volgende. Als uk dit artikel uit de UK mag geloven dan is wat de Mac in Roermond heeft gedaan geen company policy. McDonald's apologises after group of mothers staged sit-in over breast-feeding ban | Mail Online
Tot nu toe nog geen reactie van mcdonalds. Ze hebben op hun facebookpagina wel op een aantal andere "klachten/opmerkingen" een reactie gegeven, maar op mijn bericht is het nog angstvallig stil. Misschien moeten ze eerst een officiele verklaring krijgen/overleggen???
Bellen en klagen bij het management werkt veel beter denk ik! Zo hebben wij veel vaker dingen opgelost. Hoofdkantoor bellen kan volgensmij ook gewoon..
Ik heb het filiaal zelf ook al gemaild, maar daar heb ik ook nog geen reactie van. Ik vind het vreemd dat het mc-webcare team op sommige berichten wel en op sommige berichten niet reageert.
Anders toch maar op een andere manier aandacht gaan vragen hierover? Ik kom wel met mn meiden als dat nodig is. Woon in de buurt en vind het belachelijk dat er niks mee word gedaan.