Kinderen voor Kinderen koor

Discussie in 'De lounge' gestart door sweetlove80, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Gisteren waren er audities voor het kvk koor..mijn dochter heeft auditie gedaan.
    Van de 600 kinderen mochten er maar 50 door naar de finale auditie waaronder mijn dochter!! ze vonden haar de powervolste stem hebben en the looks dus ben zo happy!!! en zij ook natuurlijk
    volgende week krijgt ze een dans auditie en als zij ook voor deze slaagt zit mijn dochter in het kvk koor van 2012!

Wilde dit graag met jullie delen;)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Super zeg!! Leuk.

Een buurmeisje van ons heeft ook meegedaan. Ik weet niet of ze ook door is.

3. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Wat goed zeg! Wat zul jij een ontzettende trotse moeder zijn!!!

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat leuk! Gefeliciteerd dat ze deze ronde al door is.
    Leuk ook die complimenten.

5. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ooh wat leuk :)
    succes met de volgende ronde :)

6. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Wat goed! Gefeliciteerd!!
    Op naar de volgende ronde..

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wat gaaf zeg! Ik moet zeggen dat ik de kwaliteit van kvk wel verbeterd vind.
    Leuk ook dat ze zo goed kan zingen! Mijn dochter (10) vindt zingen ook erg leuk maar ze kan totaal geen maat houden :) (heeft ze niet van een vreemde trouwens :p ).

8. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Bedankt voor jullie leuke reacties..

@Napoleon dat klopt inderdaad het is nu een echte show geworden ondertussen, mijn dochter is er echt mee geboren heeft nog nooit zangles gehad maar een dijk van een stem. Als zij niet doorgaat met de dansaudities zondag dan zit ze niet in het koor, maar zet ik haar wel op zangles is zonde om zo een talent te laten schieten.
    Het is natuurlijk dat het mijn dochter is dat ik dat vindt, maar het is ook nog eens bevestigd gisteren door professionele mensen.
    En mijn dochter vindt het helemaal geweldig, zelfs in haar slaap zingt ze moet je nagaan haha

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wat leuk!!

ik wilde dat vroeger ook altijd haha:)

10. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Wauw, wat goed zeg! :D
    En ik wens je dochter alvast veel succes voor de dansauditie :).

11. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Hihi, ik ook, maar wij woonde te ver bij Hilversum vandaan.

Wat leuk ts. Moeten ze veel oefenen?

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wat leuk voor je dochter daar mag je trots op zijn.;)

Alleen ik vind kinderen voor kinderen niet de kinderen voor kinderen van uit mijn jeugd. Dus vind het minder misschien meer aandacht aan dans en zingen nu maar vroeg tja ik vond het veel beter gezelliger dan nu.

Op een onbewoond eiland hihih die liedjes zitten soms nog in me hooft.

13. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    veel succes voor de volgende ronde

14. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    @Stroopie, ze moeten 2 nrs van de nieuwe kvk cd instuderen, daar hadden ze ongeveer 2 weken de tijd voor.
    Tegenwoordig hoef je niet meer in de buurt van Hilversum te wonen ze komen vanuit het hele land.
    Wel moet je gewoon echt goed kunnen zingen dat is een verreiste en gevoel voor ritme hebben (mijn dochter danst al 3 jaar streetdance dus komt hopellijk wel goed)
    Als zij doorgaat moet ze 2x in de week naar Amsterdam voor zang en dansrepetities, ook af en toe optredens door het land en tv uitzendingen

@Pnirmal, ja vroeger die liedjes waren uit onze tijd natuurlijk, maar kvk gaat ook met de tijd mee, in de jaren 80 hadden ze geen internet, sms, of dat soort zaken, ook was kvk het enige kinderzang programma op de tv
    nu is er veel meer kijk maar naar al die talentenjachten, kids top 20, sinterklaasshow noem maar op.
    Dus daar wordt op ingespeeld, kinderen moeten nu naast een mooie stem hebben, ook de looks en goed kunnen dansen...
    Er wordt echt hard gewerkt voor een hele show aan het eind van het jaar een heel spektakel.

15. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Wat leuk gefeliciteerd!!!! Dat wou ik als kind ook! (woonde net als Stroopie ook te ver van 't Gooi... :()

veel succes voor de volgende ronde! toitoi

16. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    wat leuk, gaaf hoor

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Wat leuk! :)
    En jij zult wel apetrots zijn!

Ik wou vroeger ook al mee doen met KvK, maar ik wist niet eens dat je daar audities voor moest doen.
    Maar is het ook nog steeds op tv te zien, of komt er alleen een cd van?

18. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wat leuk zeg!

Als kind keek ik altijd enorm op tegen die kinderen uit dat koor. Vond het zo bijzonder als je daar bij zat.
    Helaas kan ik niet zingen hahaha

19. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Ja daar moet je zeker auditie voor doen, ze willen zien of je over zangkwaliteit beschikt en ook kan dansen natuurlijk.

Ja het wordt zeker uitgezonden op tv, afgelopen oktober is de 32e kvk show alweer geweest deze werd afgelopen zaterdag nog uitgezonden. Als je dit terugwilt kijken moet je even naar de kinderenvoorkinderen.nl site gaan.

Deel Deze Pagina