Discriminatie op werkvloer

Discussie in 'De lounge' gestart door LolaBloem, 14 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat vind jij van hoofddoekjes op de werkvloer?

Peiling gesloten op 14 sep 2018.
  1. Gepast, we leven in een vrij land.

157 stem(men)
    87,7%
  2. Ongepast, het hoort hier niet.

22 stem(men)
    12,3%
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik had er geen sec over na hoeven denken. Dat ze er lekker in konden zakken dus..

En gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Ysabella, Marbloempje en LolaBloem vinden dit leuk.
  2. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Als ik je laatste post zo lees kan je beter thuis blijven en je contract verbreken zodat je op adem kan komen!Even bijkomen van je as ex werkgever hoor,je hebt het onnodig zwaar gehad de laatste tijd.Je hebt gelukkig een nieuwe baan gevonden waar een hoofddoekje geen bezwaar is dus verspil geen energie meer aan je kortzichtige,discriminerende excollega's en ex werkgever,ga nog fijn wat leuks ondernemen met je man en probeer langzaam aan alles te verwerken.
    Heel veel succes met je nieuwe baan!

LolaBloem vindt dit leuk.
  3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Proficiat met je nieuwe baan!

4. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
    Ik zou lekker thuis even gaan bij komen en daarna uitgerust starten bij je nieuwe baan!

5. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

@jessy77 zo denk ik er ook over, maar ergens weet ik niet wat me tegenhoud. Ik ben bang dat ze slecht over me gaan praten, ookal weet ik dat dat nu ook gedaan wordt. Ik denk dat dit me teveel heeft gegrepen wat niet had gemoeten. Dankjewel en Ik wil je hatelijk feliciteren met de verjaardag van je kleine!

@sannever Ja ik hoop dat dat gaat lukken. Heb al 2 weken thuis gezeten met stress eigenlijk.. en nu nog meer stress erbij. Van het weekend leuke uitstapjes gepland maar echt.. het heeft me totaal niet geholpen. Ik vind dat het me teveel heeft geraakt en kan het zo moeilijk loslaten hoe graag ik het ook wil.. Dit is echt vreselijk! Ik zal toch moeten proberen me erover heen te zetten. Diepe zucht. Bedankt voor alle waardevolle tips!

6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Dankjewel!:)

7. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat fijn voor je.
    Over je oude baan. Ik zou daar voet meer binnen zetten. Ben jij gek? Je kan zo toch niet normaal functioneren.
    Kom eerst maar op adem en zorg voor die contractbeëindiging.

Probeer ze hoe moeilijk toch los te laten. Ze zijn het niet waard om jouw leuke uitjes door te verpesten.
    Je hoeft er nooit meer heen en je hoeft ze nooit meer te zien!

8. LolaBloem

Poehh wat is dit heerlijk om te lezen. Gewoon een bevestiging van mijn gevoel dat ergens heel diep in mij schuilt. Dankjewel! Ik ga deze periode proberen aan mij zelf te besteden. Want moet inderdaad echt de rust en orde terug zien te krijgen. Heel erg bedankt!

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Gewoon niet meer gaan. Ze kunnen de hoogste boom in! Afsluiten en niet meer terugkijken naar hun. Je hebt met de mensen helemaal niks meer mee te maken, ze zijn uit je leven.
    Probeer te genieten en over een kleine 2 weken heb je een nieuwe job. Geniet effe van je vrije tijd. ;) en gefeliciteerd met je nieuwe job.

10. LolaBloem

dankjewel ga ik zeker doen!
    Bedankt ik kijk er heel erg naar uit, heb er super veel zin in !!

11. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

@LolaBloem, Klaar voor jouw nieuwe uitdaging? Kan je deze week beginnen? Hopelijk ben je een beetje bekomen en uitgerust en kan je vol goede moed vooruit kijken.

12. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Wat fijn dat je een andere baan gevonden hebt. Hopelijk heb je een leuke eerste dag deze week. Veel succes.

13. LolaBloem

Hey dankjewel @Emilie69 en @Kyra73

Ik begin as maandag de 13e. Heb er heel veel zin in! Ik ben redelijk goed bijgekomen. Donderdag contract verbreken in onderling akkoord, kijk er best tegenop. Moet er helaas alleen heen en ben er best zenuwachtig over..

Maar het goede van dit allemaal is, dat ik dan eindelijk kan zeggen: YES! Het is écht klaar!

Bailey07 vindt dit leuk.
  14. LolaBloem

Ik mis het strijkwerk toch heel erg, ookal heb ik nu een nieuwe uitdaging. Strijken is toch echt iets eigen geworden. Daarom ben ik mijn eigen strijklijn begonnen sinds 1 november. Ik doe het klein en vanuit huis. Heb één kennis voor wie ik het al vaker deed en die nu officieel ''klant'' is geworden, haha! Op naar meerdere :)

Mijn klanten bereik ik via facebook en naar mate de tijd (kijken hoe het gaat en of het wel even leuk is) ga ik flyeren.

15. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Slim idee van je. Heel fijn ook om dat vanuit thuis te doen. En dat kan zelfs naast je gewone baan. Handig.

Deel Deze Pagina