Hoi, Soms heb je van die dagen dat alles tegenzit en soms van die dagen dat het allemaal meezit. De afgelopen weken waren slopend vanwege een scheiding, maar nog wel grotendeels samen moeten wonen. Vorige maand kreeg ik al het goede nieuws dat ik was uitgeloot voor een woning, 2 weken terug waren alle papieren goedgekeurd en vandaag onderteken ik het huurcontract en heb ik mijn huisje!! Punt was wel: ik werk momenteel parttime bij mijn werkgever en het zou behoorlijk krap worden met de woning erbij, ondanks alle toeslagen. Ik lag er 's nachts echt wakker van. Nu krijg ik net bericht dat mijn werkgever mijn uren op wil hogen naar fulltime waarvan ik grotendeels lekker thuis kan werken. Ik ben zó opgelucht en blij! Zo blij dat ik hier even wilde delen!
Dat is nog eens even goed nieuws! Ik word er zelfs blij van. Ik ken je niet maar ik gun het je enorm! Geniet ervan. Soms kan het leven zo goed zijn.
Leuk meid. Gefeliciteerd! Fijn dat alles zo geregeld kan worden. Toch weer wat minder zorgen in een vervelende tijd.
En het is nog maar 10u! Wie weet wat de rest van de dag nog brengt? Proficiat en geniet er van. Je hebt blijkbaar al een zware tijd achter de rug, maar nu kan je weer vooruit kijken! Emilie
Gefeliciteerd! Veel geluk in jouw nieuwe huis. En heerlijk dat je een aantal extra uren vanuit huis mag bijwerken.
Gefeliciteerd!! Wat fijn dat je werkgever je meer uren geeft. Veel succes en plezier met je nieuwe huis!
Wat een heerlijk nieuws! Soms valt alles gewoon zo goed in elkaar! Geniet er van want zo te horen heb je het verdiend!