hebben jullie dat ook weleens dat zomaar ineens 1 vinger heel warm aanvoelt? of je hand vies aanvoelt? terwijl je niets gedaan hebt ofzo....
hahahahahaha. Plurkie! Als ik niets gedaan heb, is mijn vinger koud. Als ik wel wat.. whahahaha. Ik heb zo de slappe lach om je topic nu! (ge-wel-dig)
Helemaal nergens Ik las het openingszinnetje, nam een slok cola.. en kreeg een lachstuip Maar nee dames.. ik ben nergens geweest
ja shit hoor... dacht al wel dat de titel bij sommige weer de nodige lachkriebels zou opwekken hahahahahahaha. hahaha maar ik bedoel er dit keer niks vies ala plurkie mee. hahaha. en nee ik heb ook nergens met me vinger ingezeten dan....
Alles wat ik nu lees brengt nog meer lachkriebels naar boven! Plurkie, wat een heerlijke droge humor! Tja, ik moet er zeker om lachen! je had beter kunnen zeggen.. Wie heeft er wel eens last van een koude vinger? en wat doe je er dan aan?! haha.
hahaha waaaaaaarrrrr zit jij nou weer aan te denken En nee, mijn hand voelt alleen maar warm of vies als ik wél iets doe
ja gut o gut meiden ik bedoel het echt serieus... en nee ik zit nergens op of aan of in..... mn vent is niet thuis en mn vingerverf is op ik denk nergens aan dan maar dan ben ik bv aan het typen... of zit gewoon op de bank en ineens ( shit lig zelf ook helemaal in ene scheur nu) wordt mn vinger heet ja sorry maar ik begrijp dat ik de enige ben met deze afwijking