Discussie afkappen, hoe doe jij het?

Discussie in 'De lounge' gestart door Trimiento, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

uhhm niet schelden letterlijk met scheldwoorden, maar zeg wel heel lelijke dingen. Moet er even bij vermelden dat het dus om personen gaat die dus al vanaf dat mijn dochter geboren is commentaar op mijn denkwijze en opvoeding hebben en dat nu bij de tweede ook weer doen. Zo vinden ze dat mijn zoon als een varken eet omdat hij a la rapley bijgevoed wordt:x en dat vinden ze abnormaal. En soms gaat het mij dan net ff te ver en dan zeg ik dingen als: nee laten we het op jouw manier doen en ze van baby af aan al laten stuiteren van de suiker zodat ze eigenlijk af moeten kicken en heb zelfs een keer gezegd: ach dan eet mijn kind als een varken, maar ik kan iig mn vent bij mij houden:):) heel fout, had ook niks met eten te maken, maar als je dit al 5 jaar dag in dag uit moet horen is het een keer klaar.

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.812
    19.090
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb uiteindelijk toen iemand zijn zidoor bleef drijven, geantwoord met "Jawohl Her Übermeister Führer!" Compleet met saluut en klakkende hakken. Werd me niet idank afgenomen (en is misschien ook wel wat grof) maar ik was er zó klaar meer dat die persoon weer dezelfde discussie wilde beginnen, terwijl ik al zo vaak had gezegd dat ik het er met haar niet over wilde hebben.

Ik vind die van het privacybeleid van Google beter. Ga ik onthouden. :)

3. Imensa

Imensa Niet meer actief

Deze discussie is gesloten punt.

4. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ik ben daar best makkelijk in geworden haha.
    Mensen voelen zich regelmatig heel vrij om hun mening aan mij te verkondigen. Over mij, mijn kleding of keuzes.

En ik ben dus nu op het punt dat ik dan zeg, als het een vervelende toon heeft: Oja tuurlijk dat mag u/jij vinden. *smile*.

5. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Als het te lang door gaat zeg ik: einde discussssie.....

6. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik ben altijd eerlijk en recht voor zijn raap.
    Als ik geen zin (meer) heb in een discussie dan zeg ik dat dus ook gewoon.

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    " ach we zijn allemaal verschillend, ik doe wat ik wil en jij doet wat jij wilt "

"voel me veel te vrolijk om het nu daar over te hebben, sorry...*lalalalala"

" nou dat hou ik liever voor mezelf als jet het niet erg vindt ;)"

Als het met man is, dan zeg ik ooooh gaan we weer, laat maar...wil je wat eten?" :p

8. tuc

tuc Niet meer actief

en wat zou jij doen als ze gewoon door blijven tetteren of het 5 minuten later gewoon weer doen.;)

9. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ligt er een beetje aan wie het is maar meestal zeg ik gewoon "Ben je klaar?"

10. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Als ze steeds erover begint, zou ik zeggen: "Jij hebt je eigen kind om te verpesten, ik straks het mijne."

Of als ik een goede relatie met die persoon zou hebben: "Dat heb je al eens gezegd. Ik ben dit onderwerp zat. Ik weet jouw standpunt." Of: "Dit heb je al eerder tegen me gezegd." (ik ben zwanger, niet dement ;))

Deel Deze Pagina