Mijn dochter is nogal een smallerd. Ze zit nu net in maat 68. Had twee gewone spijkerbroekjes maar die zijn wel lang genoeg, maar veels te wijd. Toen kwam ik een spijkerlegging tegen bij name it. Heb een maat groter gekocht (74) en nu zit hij perfect als spijkerbroekje! Hetzelfde doe ik met de skinny jeans van H&M. Hier een voorbeeld van de spijkerlegging van name it.
Wat leuk! Bij de H&M hebben ze ook jeansleggings, in verschillende kleuren! (maar wel pas vanaf maat 86, denk ik...)
Ook een oplossing inderdaad, ik zoek altijd broeken met verstelbaar elastiek en lusjes. Ze heeft altijd een riem aan, al vanaf maat 62. Broeken passen pas bij haar als ze veel te kort zijn.
en ik gebruik zo'n riempje wat je door de achterkant van het broekje kan halen, als er tenminste geen lusjes in de broek zitten. Maar dit is ook leuk (met name de skinny jeans van h&m) en betaalbaarder denk ik, dan veel merk broekjes.
Mijn zoontje is ook een dunnert maar die skinny's zullen hem denk ik niet zo leuk staan haha. Ik doe gewoon een leuke veter door de lusjes of rijg hem door de boord heen waarna ik hem strik, je moet wat he.
Das nog eens een goed plan van je ! Misschien binnenkort ook eens naar kijken! Normaal kopen we altijd alleen broeken met van die knoop elastiek erin !
Bedankt voor de reacties, ik vind met knoop elastiek krijg je zo'n "pofeffect". Plus dat je kind op een bij elkaar geregen stuk spijkerbroek ligt. (die van mij zit nog niet). tjessia, eehh ja voor een jongetje is het wat minder ja..... Consider: baby barb is wel mooi, maar erg duur!!! Nu nog de tip voor een shirt.