hoi dames, ik wil graag weten wat jullie ervaringen zijn met datingsites en welke jullie aanraden om iemand te vinden voor een serieuze relatie want er zijn er zoveel...............
Ik ken mijn man van een christelijke datingsite: Christelijke datingsite ChristianMatch Daar heb ik dus goede ervaringen mee... Geen idee welke nog meer succes hebben.... Ligt ook aan de mannen natuurlijk die erop staan.
Ik heb mijn vriend leren kennen via Relatieplanet. Nu al 6.5 jaar een relatie en een zoontje. Hopen op een tweede wondertje. Bij sites als Relatieplanet wel duidelijk aangeven dat je op zoek bent naar een serieuze relatie. Verder zoveel mogelijk vragen stellen. Als het klikt, dan kun je eventueel nog mailen of je telefoonnummers uitwisselen. En afspreken in bijvoorbeeld een café. Ik zie mijn vriend nog op mij staan wachten met zijn bosje bloemen. Eerste date was in een café waar ze erg pittige vlammetjes hadden. Wellicht dat de vonk daardoor oversloeg? Hahaha. Tweede date zijn wij uit eten geweest. O ja, ga nooit de eerste date uit eten.. Voordat ik mijn huidige vriend had leren kennen, zat ik op Lexa. Afgesproken met iemand die totaal niet mijn type bleek....zit je daar met iemand in een restaurant je eten naar binnen te werken, terwijl je het liefst zo snel mogelijk weer weg wilt....
ik heb de mijne ook via lexa leren kennen het enigste nadeel aan lexa is dat je zo dood gegooit word met berichtjes van al die geïnteresseerde mannen dat je echt goed moet gaan filteren, maar dat geeft natuurlijk wel een hoop lol en het is goed voor je ego hahaha succes ermee!
Ik ken mijn man via relatieplanet inderdaad aangeven dat je op zoek bent naar een serieuze relatie. We hebben eerst heen en weer zitten msnen en toen in een gekke bui afgesproken in een discotheek. (kon ik me makkelijk uit de voeten maken als het niks bleek te zijn) maar gelukkig klikte het enorm goed. De volgende dag ben ik naar zijn huis geweest en sindsdien amper nog zonder elkaar geweest en nu samen een zoontje van 6 maand.
Mijn vader heeft onlangs via 'Seniorengeluk' gescoord. Wellicht één om in de gaten te houden voor later...
Wij kennen elkaar via Paiq! Ik vond het een hele fijne, en prettige site en een hele fijne manier van daten.