Ben op zoek naar voorbeelden van een lijst waarbij je in de lijst een stofje hebt gedaan en bijv allemaal linten of andere stofjes...je hangt hier wat leuke foto's op zoals bij een memoboard.. maar hoe heet dit nou, heeft dit uberhaupt een naam? stoffen memoboard? of weet iemand ergens leuke voorbeelden hiervan?
http://4.bp.blogspot.com/_7Hkvw9KrPVE/S6y4IEDZF2I/AAAAAAAAAME/rEkoBz6uX3o/s1600/memobord.JPG Wendy's Originals Je kan het ook met een prikbord erachter doen, dan kan je gewoon punaises gebruiken!
Ik gebruik altijd een canvasdoek, daar een aantal lagen fiberfill op, leuk stofje er over en dan afmaken met lintjes en andere applicaties
Gewoon een memobord. Ik heb er ook eentje gemaakt, ff kijken of ik de foto kan vinden.. Nee ik heb 'm thuis, ga ik wel ff zoeken..
leuk zeg vooral die rose! weet niet of dat lukt met een prikbord en fiberfill (waar koop je dat eigenlijk)...heb namelijk een baroklijst waar t in moet....
Je maakt de stof en fiberfill vast met een hand nieter kan je bij bv gamma kopen. Fiberfill hebben ze bij stoffen winkels. Canvasdoek bij de xenox denk dat ze daar ook wel een prikbord hebben.
Wat leuk allemaal!!Ik wil dat ook kunnen! Ga in ieder geval eens zo'n handnieter kopen dan. En canvasdoeken etc. marloes:jij maakt zulke mooie dingen!!