hier krijgen de ouders ook wat, we zijn allemaal een beetje kind toch en wat kost een chocoletter, een paar sokken en een kleinigheidje nou helemaal.zal ook niet veel meer zijn als 10 euro wat wij doen. Vind het ook logischer voor de kleintjes.
hier weten alle kinderen dat sinterklaas er voor de kinderen is. en niet voor de papa's en mama's. gewoon een kwestie van wat je ze zelf leert. wij hebben wel voor iedereen een chocoletter en een grote zak pepernoten. en een banketstaaf voor sinterklaasavond.
Hier krijgt iedereen cadeaus, groot of klein. Met surprises, gedichten, we pakken helemaal uit. Met Kerst doen we niets, dat feest gaat in onze ogen om iets anders en niet om cadeautjes krijgen. Lootjes trekken met Kerst vind ik al helemaal vreemd... Maar da's mijn mening...
wij trekken lootjes voor een kado en gedicht (ik haat suprises) en we kopen allemaal wat voor de kinderen Zo krijgen alle volwassenen 1 kado en de kinderen 6 kadotjes
Meen je dat nou? Mijn kind laat zich echt niet in de zeik nemen, buiten dat om, ik zou het persoonlijk nieteens bedenken om dat te doen! Of bedoel je voor jezelf?
Als onze dochter haar kado's krijgt, krijgt de rest een chocoladeletter voor het gebaar, en als ze op bed ligt gaan we een dobbelspel spelen met kadootjes.
wij zijn altijd aan sinterklaas blijven doen, ook voor wij onze dochter hadden. Ik vind het echt een hollands feest. Kerst vind ik persoonlijk heel commercieel en echt amerikaans. Wij doen dus ook voor de volwassenen cadeautjes. Ongeveer 10-15 euro en we maken een surprise.
wij doen voor onzelf wat kleine kadootjes zoals parfum, makeup en mijn man een flesje sterkte drank ofzo... en een staatslot voor beiden... de kleintjes krijgen natuurlijk de grotere kado's/.. zoonlief van mijn man is gek op playmobiel en krijg daar dus een megadoos van met wat aanvullingen erbij en een treinbaan... en nog wat kleine dingetjes... mijn oudste dochter een babyborn set, en puzzels, een blokkentafel met krukjes en wat knutseldingen... mijn jongste een mooie winey the poo laptop, een bal, blokken, knuffels en pfff nog wel meer maar weet t zo ffe niet meer... ieder krijgt 7 kado's waarvan 3 grote...
Wij vieren het altijd bij mijn ouders met broers/zussen. Wij hebben nu lootjes getrokken en doen dan voor diegene een kadootje voor 15 euro. Zelf kopen wij een kado's voor onze zoon voor een bepaald bedrag. Dit jaar krijgt ehij een speelkeukentje. Mijn ouders kopen voor hem ook nog wat, en meestal ook nog voor ons allemaal wat. Zo is er toch een aardige zak van kadootjes. Vroeger kochten mijn ouders altijd voor elkaar een kadootje, en iedereen kreeg een chocoladeletter. En wij kregen per kind voor ongeveer hetzelfde bedrag kadootjes!
Wij doen het precies zo! Iedereen koopt iets voor hun eigen kinderen. Oma koopt ook iets voor alle kinderen (en vaak ook kleinigheidjes voor de volwassenen ) en onder elkaar trekken we lootjes voor 15 euro.
nee, niet voor mezelf?! ik dacht voor de TS. haar vriend had het over cadeau's.. dan pak je toch wat in wat je al hebt? dat bedoel ik.. omdat ze er een discussie over hebben. Het was ook maar een idee.. haha
Ik vier nog geen sinterklaas, maar toen ik het thuis nog vierde zaten er ook altijd een paar kleinigheidjes is voor mijn ouders! Nagellak, boekje, pennen dat soort kleine spullen.......