Hoi, Mijn man en ik hebben een discussie, en nadat ik al op verschillende sites gelezen heb dat ik gelijk heb, geeft mijn man dat nog steeds niet toe. Hij zegt dat er geen prik (koolzuur) in bier zit, en ik zeg van wel....dus....wie heeft er gelijk? Liefs DA
Staat dat niet op het flesje? Ik drink zelf namelijk niet, en heb daardoor ook geen flauw idee, maar vind het heel aannemelijk dat er koolzuur in zit...
Mja het prikkelt wel... Hier geen flesjes bij de hand.. Maar wa denkt hij dan dat de psssst is bij openen? Gist? (dat veroorzaakt ook luchtbelletjes.. )
afsluiters bier / koolzuur misschien is dit overtuigend hij vind de discussie met je aangaan zeker leuk? hij kan zelf toch ook googlen. vast geen zin om toe te geven dat hij er naast zit.
Mooie redenatie haha. Koolzuur is prik, waarom zou je cola anders zo bubbelen? Koolzuurhoudende dranken zijn de dranken met prik erin. Nee, dan heb jij zeker gelijk
Moeten toch iets doen...lees topic hoe vaak sex maar door Haha discussie begon beneden al, en onder t tandenpoetsen en bed opmaken gingen we gewoon door
Haha nee wakker maken doe ik niet.. morgenvroeg zodra die zijn ogen open doet zit ik hem al met een mega grijns aan te kijken, dat word lekker wakker worden