Zal het?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door metans, 2 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    Na helaas 3 miskramen achter de rug.. 1 is al 4 jaar geleden, de 2de was in Febr, in april curretage, 3 maanden later weer zwanger. Helaas al heel vroeg misgegaan. Bloeding gehad en het vruchtje was weg. Nu zit ik mijn ongesteldheid weer af te wachten, maar we hebben ondertussen weer geklutst. Ik had in de tussentijd nog een test gedaan om te kijken of mijn hormonen weg waren (Die voelde ik ook meteen na mijn mk niet meer) En was negatief. Ook voelde ik niks meer. Alleen nu (4 weken na mijn miskraam) voel ik me plotseling precies weer zoals ik aan het begin zwanger was. Krampjes, bruine afscheiding, pijnlijke tempels. (Kan indd bij een ongesteldheid horen) alleen bij me zwangerschappen had ik ook last van erge warmte kou aanvallen (nu ook) en heel erg last van me lippen (nu al dik 2 weken) .. Als van de week mijn ongi niet doorzet ga ik toch maar eens testen.. moest het even van me afschrijven...

2. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Spannend zeg!
    Ik hoop het voor je!

Ga voor je duimen!

3. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Spannend! Ik duim mee!

metans vindt dit leuk.
  4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    spannend ik hoop het voor je. Bruine afscheiding is voor mij een voorbode van de menstruatie

metans vindt dit leuk.
  5. Jacky86

Jacky86 Actief lid

10 mei 2014
    146
    55
    28
    Na mijn miskraam heb ik ook nog een test gedaan en die was ook negatief, daarna voelde ik me absoluut niet zwanger meer, dus dit klinkt veelbelovend! Ben benieuwd! Succes :thumup:

metans vindt dit leuk.
  6. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    Ja ik heb het meestal maar 1 dag en dan breekt het los zegmaar ;p alleen nu al de hele week iets last van

7. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    Ik ben ook benieuwd ook al durf ik niet zo te hopen! Maar we blijven positief!

8. Jacky86

Jacky86 Actief lid

10 mei 2014
    146
    55
    28
    Wanneer ga je testen?

9. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    Ik denk woensdag.. Ik wacht nog een paar daagjes af maar heb al sinds maandag last van lichte krampjes en bruining verlies (sorry voor de details) maar er barst niks los. Het zal natuurlijk wel heel frapant zijn als ik wel zwanger zal zijn, maar goed het kan wel.. vooral omdat ik van die hitte kou aanvallen heb die ik toen ook had, zette me aan het denken. We gaan het zien!

10. Jacky86

Jacky86 Actief lid

10 mei 2014
    146
    55
    28
    Het is ook zo moeilijk na een miskraam of je lichaam weer snel normaal doet ja of nee. Ik duim met je mee! Ik ben benieuwd wat de test aangeeft woensdag! Succes

metans vindt dit leuk.
  11. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Ik hoop ook met je mee. Maar ik zou er nog niet teveel hoop aan vast leggen als ik jou was. Mocht het namelijk niet zo zijn, is die teleurstelling ook weer zo groot.

Bij mij was het na mijn miskraam zo dat ik 3 maanden geen cyclus heb gehad. Miskraam is natuurlijk verlopen en was bij controle schoon. Had alleen geen test gedaan om te kijken of hij weer wit was.

Na die 3 maanden was ik gelukkig wel gelijk weer regelmatig ongesteld. Maar mijn hele symptomen rondom NOD waren compleet veranderd. Dus wat dat betreft moest ik ook mijn hele lichaam opnieuw uitvinden hoe het nu wel en niet werkte. Daardoor ook weer regelmatig valse hoop gehad.

Gelukkig lijkt het nu wel raak te zijn. En ik hoop dat het blijft plakken deze keer.

Deel Deze Pagina