Oke de titel zegt het al.. En ik weet dat het misschien binnenshuis heel anders is maar toch ben ik benieuwd waar jullie dat bij hadden.. Dus kom maar op
Yup! Bij mn schoonzus!! Haar dochter scheelt twee weken met de mijne en dan vertelt ze altijd zo trots hoe s. Tot 7-8 uur uitslaapt (terwijl onze kleine wekker op een goeie dag al om half 6 in dr bed aan het klagen is dat ze eruit wilt) grrrrr Alles lijkt daar allemaal zo vanzelf te gaan.... Net de trumanshow
Zooo herkenbaar.. Ik heb zo een vriendin. Die heeft nogal een vlotte dochter en maar pronken! En idd ik heb ook een early birdy en zei maar vertellen hoelang haar kleintje slaapt.. Dusss...
Of mensen die alles maar lijken te kunnen doen.... En daarover ook flink opscheppen.... Vakanties, shoppen, verbouwen, nieuwe auto, alles kopen... En daar dus ook rijkelijk over vertellen (ondertussen blijken ze wel een enorme lening te hebben..... )
Jep hier ook hoor Iemand bij ons in de kerk die prachtig slank is terwijl ze wel 3 kids heeft. Mooie lange krullen en superverzorgd. Omdat ik zelf altijd gewichtsprobleem heb gehad en een kinderwens die voor een tijd terug niet in vervulling kon gaan ivm gezondheid/medicijnen was ik altijd extra jaloers. Nu ik zelf een kindje heb, wordt dit al wat minder
Er zijn zo heel veel dingen denk ik. Ik heb het wel eens met werk, heb het super naar mijn zin als juf. Maar het lijkt me dan soms leuk als je een baan hebt waar je even 1 tel niks kan doen, of dat je ook heen en weer moet rijden, even in de auto met muziekje. Meer gevoel van vrijheid....
Ik kan zo even geen voorbeelden geven, maar het is idd erg herkenbaar. Ik heb altijd de neiging om tegen mooie mensen op te kijken. Dan denk ik dat zij alles goed doen en goed voor mekaar hebben. Ik word daar heel onzeker van. Totdat ik ze beter leer kennen en er achter kom dat het toch allemaal niet zo rooskleurig is als het lijkt. Ik kom dan vaak tot de conslusie dat ik het zelf ook hartstikke goed of zelfs beter voor mekaar heb.
Mijn buren een héél goed sproeisysteem hebben... Probleem voor hún is dat ze ook veel vaker moeten maaien. Zo kleeft er altijd een nadeel aan een voordeel...
o, ja herkenbaar, en loop je net goed opgemaakt in je nieuwe outfit zie je net iemand lopen die er nog veel beter uitziet
Hier ook, voor de buren links hebben we minimaal 2 keer per week een pakketje. Ze kopen alles wat los en vast zit. Net een caravan en een nieuwe tweede auto terwijl ze vorige maand klaagde dat ze krap zaten. Dure vakantie.... De buren aan de overkant. Oude huis krijgen ze al 3 jaar niet verkocht en geen huurders. Flinke belastingschuld ivm oma als gastouder maar niet goed geregeld. Net wel een studie begonnen, een nieuwe auto gekocht en kids lopen in dure merkleding. Stomme is dat ze pronken met alle luxe maar ook eerlijke mindere dingen zeggen waarbij je, als je goed nadenkt echt wel weet dat deze dingen niet zijn betaald van hun eigen geld. Maar dat hebben ze zelf denk ik niet in de gaten. Ah.... Ik lach van binnen als ze zo opscheppen. Ik ben blij dat ik geen flinke lening heb!
Oooh super herkenbaar, vooral wat zwangerevrouw zegt. Dat heb ik wel eens met een stel van onze leeftijd, hun kind ook dezelfde leeftijd als onze kleine. Heb ik net ff een k*tdag en loop er niet al te sjofel bij, zie ik haar op dr hakken, strakke broek en gestylde look achter te kinderwagen. Aan de andere kant weet ik dat zij eeuwig op dieet is, 6 vd 7 dagen vd week ruzie met dr vent heeft en ze niet blij zijn met hun huis/leven @ this moment. Dus dan laat mij maar lekker sjofel erbij lopen, van binnen straal ik
bij mijn schoonzus is het gras groener. Binnen 3 jaar getrouwd en na de eerste IVF meteen zwanger. Ik wilde al heel lang kinderen maar vriend nog niet,toen ben ik ook nog eens heel ernstig ziek geweest en genezende en heb nu 3 iui's gehad en zie mezelf voorlopig nog niet zwanger worden. Arg! Ik had liever ivf gehad maar het zkh niet pfff.
Hier wordt ik zelf erg onzeker van. Ik krijg dan het idee dat als wij dat niet kunnen we minder zijn.
bij andere mensen lukt het wèl om 2kindjes op 1kamer op tijd te gaan laten slapen! *blij dat het hier nu eindelijk stil is* maarrrrr....ik heb heel de week al tot 9u mogen uitslapen!
mijn buren. 2 prachtige kinderen, een man die ik regelmatig op de ladder zie staan om de ramen te zemen, hij schrobt het trappenhuis. Zij ziet er altijd geweldig uit en is ook nog eens echt heel aardig, hij ook trouwens. haar man is heerlijk rustig ( mijne is nogal pittig ,moeilijk en dwars op zijn tijd) hun huis is echt prachtig.... gewoon geweldig. verjaardagen zijn altijd afgeladen met 100 vrienden etc.... nu brak vorige week mijn klomp..... huis staat te koop, ze gaan uit elkaar... allebei terug naar hun ouders...blijkt.... ze doen nooit iets samen, hij is zo meegaand dat hij wel een gevoeloze robot lijkt....kan nooit ergens over praten, ze staat er emotioneel al jaren helemaal alleen voor... ik vind het verdrietig... vooral omdat ze er al die tijd alleen mee zat en de schijn ophield.... waarom zeggen we het toch niet gewoon als het kut gaat en omarmen we dan de hulp en begrip die we krijgen... ik ben ermee gestopt... de schijn ophouden..( behalve dan voor mijn schoonzus want die gun ik gewoon de roddels niet en die is vreselijk jaloers dus die jen ik graag ffff met onze o zo dure riverdale style( kringloop...geduld ,goed zoeken en afdingen ) spullen hahahah terwijl ik het schrijf realiseer ik me hoe stom dat is zucht... ik doe het dus ook gr Jose
zoals een oude vriendin van mij, die was kwaad dat ze door haar salaris maar 7000 euro naast hun hypotheek konden lenen, inplaats van 10000,- jah en die kan dan per maand terug betaald worden, is toch wel handig. we hebben een nieuwe auto, ik heb een nieuwe bank gekocht voor 1000,- we gaan op vakantie owh en niet te vergeten haar abonnement van telefoon, altijd gezegd zou ze noooooit doen, want dat is zonde van het geld prepaid was makkelijker, mjah is toch wel handig abonnement, want als ik een keer zonder zit, kan ik toch bellen... pfff mense veranderen. En altijd groot opdoen, en ik weet dat ze dit dus van de lening gedaan hebben... owh jah en een huis kopen, mij niet gezien de kosten worden betaald door de woning bouw, juist wat hebben ze gedaan... hun huis gekocht. en nee ik zou niet met haar willen ruilen met de schulden die ze hebben, altijd heeft ze gezegd dat ze dit zou voorkomen, en wie heeft er nu de meeste schulden... zij.... ik keek altijd tegen haar op maar nu niet meer...
Nee, hier is het altijd groener.. tenminste dat vind ik.. heb een prima leven en kijk niet over de schutting naar een ander. Hooguit kan ik af en toe afgunstig kijken naar de dikke buiken van vrienden maar dan kijk ik naar mijn twee bloedjes en dan is het wel weer goed.
Eens met cygnet; het LIJKT groener maar als je goed kijkt is het gewoon hetzelfde k*tgras als jezelf. En trouwens een boel onkruid is zo gek nog niet, kijk eens goed en dan zie je prachtige paardenbloemen en klaprozen...