Hoi, Mijn dochtertje van 5,5 maand is sinds een tijdje rond 4 of 5 uur 's ochtends wakker en gaat dan lekker liggen kletsen. Uiteindelijk valt ze in slaap en wordt ze wakker rond 6.30 als wij haar uit bed halen. Wij worden helaas ook wakker van het geklets. We kunnen de babyfoon wel zachter zetten, maar dan ben ik bang dat we ook het huilen niet horen. Als ze 's nachts zo heeft liggen kletsen is ze vaak na een uurtje wakker te zijn, al weer moe (rond 7.30 uur dus). Anders kon ze al 2 uur wakker blijven (tot 8.0 uur dus). Ik zou graag willen dat ze weer gewoon slaapt rond 4 uur 's nachts. Maar hoe? Hebben jullie tips? Ze begint rond 18.30 uur na een voeding aan haar diepe slaap, altijd zo al gedaan. Om 22.15 krijgt ze een droomvoeding. Groetjes, Mave
Omdat we dan op moeten om te gaan werken In de weekends doen we dat ook, omdat we haar zoveel mogelijk ritme willen geven, daar doet ze het het beste op denken we.
Maar vaak is ze dan al wakker. Als ze dan nog slaapt gaan we eerst douchen etc. en maken we haar zo laat mogelijk wakker. Maar na 7.15 is het nooit.
Mijn zoon heeft dat ook een tijdje gedaan, maar is vanzelf over gegaan. Maar ligt jullie kamer zo ver van de babykamer? Want als ze echt gaat huilen, dan hoor je het vast wel
Onze slaapkamer ligt in het aangebouwde deel, onze dochter's kamer in het oorspronkelijke huis. Door de buitenmuur die dus nu binnenmuur is, hoor je maar weinig. Was het bij jullie kind in dezelfde periode? Goed om te weten dat het van zelf overging.
Mijn zoontje heeft dat ook een tijdje gedaan. Is het misschien een optie om het flesje van 22.15 te laten vallen? Toen ik hem geen droomvoeding meer gaf bleef hij al snel gewoon slapen tot de ochtend.
Hier heeft zoon dat ook een tijdje gedaan. Je geeft borstvoeding toch? Ik nam hem altijd even in bed, slokje en dan weer verder slapen. Ik was toch wakker, en hij (en ik) viel daarna weer snel in slaap