discussie met man over wat beste schoentjes zijn: Shoesme of Scapino

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door hanna76, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Nee dat klopt maar het ging hier erover dat het niet nodig is om voor een seizoen vooruit te kopen omdat de schoenen niet eens zo lang meegaan. Nou daar heb ik dus nooit last van. Ik koop 2 keer per jaar schoenen en nog geen last gehad van voortijdig versleten of te klein.

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmmm anne had dus begin deze zomer nog maat 21
    ik heb net GYMPEN (ja die verschrikkelijk slechte dingen die je nooi tmoet kopen natuurlijk) gekocht in maat 24
    Dat kun je ook slecht voorspellen aan het begin van het seizoen :)

en dat met een dochter die zegmaar niet alleen begin deze zomer op mt. 21 liep.. maar ook eind van de vorige zomer :)
    dus die heeft echt heel de winter en grootste deel van deze zomer op dezelfde maat gelopen
    Toen gingen inderdaad dr schoentjes ook echt een heel seizoen mee :)
    Maar nu past ze nog NET in dr teva's (die ik vorig jaar per ongeluk te groot had besteld online omdat er in de winkels niks te krijgen was)
    en dr nieuwe gympen zijn dus ineens 24
    Schrok er bijna van :)
    mevrouw GroteVoet.. maar zie net dat er ook al heel stuk grotere voetjes hier rondlopen met die leeftijd :)

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    dan koop jij of de schoenen te groot of je hebt heel veel geluk

4. Tamio

Tamio Niet meer actief

Oh correctie, ze is IN maat 26 gegroeid, uit maat 25, maar goed, nog groot zat 8)

5. Saskia78

mja of kindlief piept niet als de schoenen strak beginnen te zitten :)

doet anne oo niet trouwens... maar nadat het kdv ons er een keer op wees letten we daar zelf extra goed op :)

6. Tamio

Tamio Niet meer actief

Nee ongelooflijk hè? Mijn dochter kan blaren op haar voeten lopen zonder een kick te geven.

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hier ook. Pas een paar weken geleden gaf ze aan dat de schoen au deed, daarvoor helemaal niet. Liep er ook gewoon perfect op!

Check nu wat meer. Gewoon wat vaker met mn handen aan de binnenzolen voelen, dan voel je de afdrukken van de teentjes.

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Ik was er al met m'n vriend over aan het hebben om ze ook een maatje groter te gaan halen.;)
    Ze waren niet zo duur, en ze hadden ook nog volledig zwarte.(deze zijn donkergrijs met donkerzilver)

9. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Nee hoor, ik ga bij Welkom bij Stevens Schoenenspeciaalcentre, een schoenenspeciaalcenter. Die weten echt wel wat ze doen. Zie ook Stevens Schoenenspeciaalcentre - Kinderschoenen. Ik heb de eerste week van maart al sandalen gekocht en die zijn dan in het begin redelijk ruim maar ze passen wel tot aan de herfst... Dit in tegenstelling tot veel kinderen die in mei al met de dikke teen op de rand van de sandaal lopen.

10. Saskia78

@tamio: succes met zomerschoenen kopen trouwens!
    zit hier met hetzelfde probleem.. en dus vandaag maar paar allstars achtige schoenen gekocht :)

verder heeft ze nog 2 paar sandalen die echt precies goed zitten
    en daar moeten we het maar even op uitzingen tot het weer weer is voor laarsjes :)
    (laarsjesverslaafd hier.. anne loopt swinters zelden op iets anders!)

11. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Laarsjes zijn ook enig voor de meiden!

12. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Vandaag moesten we er weer aan geloven om schoenen te gaan halen. We zijn bijna elke schoenenwinkel binnen geweest maar er was op het moment bijna niets te verkrijgen in haar maat dat haar goed paste (ok misschien pastte die sandalen met super veel roze bling bling wel of die schattige jongensschoentjes, maar dat was nu ook weer niet de bedoeling).

Ik dacht toen aan dit topic en dacht goh je kunt wel discussieren over wat beter is, maar als je een dochter hebt met een moeilijker voetje ben je allang blij als er iets degelijks is wat past. Het merk kon mij echt gestolen worden.

Uiteindelijk hebben we een paar laarsjes en een paar gewone schoentjes kunnen vinden. De laarsjes waren bijzonder goed afgeprijsd (van 60 naar 18 euro!). En zo zie je maar dat ook al zijn schoenen van de Scapino gewoon prima je ook goed kunt slagen voor een kleiner prijsje bij andere winkels. De andere schoentjes waren helaas niet afgeprijsd, maar ik was al lang blij dat ze weer iets passends aan haar voetjes had.

(en ik moet even een linkje naar het ene paar schoentjes neerzetten want ik vind ze erg schattig :) Girls Pre-School Shoes - Hoola Sue Fst in Plum Leather from Clarks Shoes )

13. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Schattig hoor en ze lijken me heel slijtvast met die fijne rand.

14. Saskia78

@devy: die vind ik inderdaad leuk ja :)

15. Tamio

Tamio Niet meer actief

Nou ik ben er vandaag ook op uitgegaan en met een paar winterlaarsjes thuisgekomen :D Van €79 voor €28. Iets aan de ruime kant nog, ze zit tegen maat 27 aan, dus toch maat 27 gekocht voor de winter. D'r zomerschoenen zijn maat 25 maar vallen als 26, dus kan nog net maar ze houden ook echt niks meer over dus ga daar van de week nog wel even voor kijken.

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ze hebben nu bij HM super leuk soort Dr Martens laarsjes :) Maar ja geen idee welke maat ons muppie heeft in de winter :(

17. Saskia78

@sjudith: oh die zag ik staan ja!
    de lichtroze variant vond ik ERG leuk..
    de zwarte variant vond ik beetje.. tja.. lomp.. alsof het van die podotherapeutisch verantwoorde schoenen waren eigenlijk..

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ saskia ik vond die zwarte juist super hihi :)
    Maar denk dat laarsjes toch wel een ramp worden want onze dochter heeft een enorm hoge wreef :(

19. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Sjudith Ik dacht ook dat ik nooit laarsjes zou vinden die Kyra zouden passen maar ik heb nu een paar veterlaarsjes met rits. Ze kunnen dus afgesteld worden op haar wreefje terwijl ze wel makkelijk aan en uit kunnen door de rits. Het zijn wel geen doc martin look a likes, maar er is hoop!

20. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Robyn heeft ook zo'n hoge wreef :(. Ik ben op zoek naar witte (of iig lichte) laarzen, had een leuk paar van shoesme gevonden, maar helaas ze komt er gewoon niet in...

Deel Deze Pagina