Discussie met man, plaatarmbandje zilver, voor meisje of jongen??

Discussie in 'De lounge' gestart door Esmaralda, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IngiePingie

IngiePingie Niet meer actief

Mijn zoontje heeft er ook 1.. Vind het zelf juist er stoer staan.
    Maar ieder zijn ding :)

2. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik vind het niets voor een jongen (ook een oorbelletje vind ik niet leuk voor jongens).

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik heb voor mijn zoontje een armbandje met van die blokjes gekocht toen. Een leren armbandje met letter kraaltjes.

Een zilveren met plaatje vind ik persoonlijk leuker voor meisjes.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.471
    113
    Ik vind het voor meisjes, maar ik vind sieraden voor jongetjes eerlijk gezegd wat ordinair.

5. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.883
    469
    83
    Hier ook voor beide meiden een gouden armbandje gekregen. Nooit gedragen. Wij houden er echt totaal niet van. Vinden het ook wat ordi. Dit op voorhand ook aangegeven, maar hier is geen rekening mee gehouden. Want alle kleinkinderen hadden het gekregen. Echt zo zonde van het geld. Zeker als je weet wat de goudprijs momenteel is. Had het liever op hun bankrekening gestort denk ik dan. Schoonouders vragen soms wel eens waarom ze ze niet dragen????
    Ook zou ik ze niet aan doen vanwegen de veiligheid. Als onze kids later groot zijn, moeten ze zelf maar kijken wat ze er mee doen.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind het bij jongetjes niet zo leuk staan, bij meisjes wel. Maar niet veilig, ze hebben ze hier wel even om gehad, maar ik vond het te eng. Zeker toen een kennis klaagde dat het armbandje van haar dochtertje kapot was gegaan, ze baalde dat het zo snel al kapot was en ze naar de juwelier moest. Ik zou eigenlijk alleen maar blij zijn dat ze er niet in gestikt was ;)

7. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.883
    469
    83
    Zilver vind ik ook mooier.

8. Ik vind het echt iets voor meisjes. Als ik een babytje zou zien liggen met unisex kleertjes aan, en een zilveren armbandje om, zou ik er zonder het zien van de naam die erop staat ook vanuit gaan dat het een meisje is.

9. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Vind het wel leuk voor zowel een jongen als een meisje. Maar voor een jongen zou ik niet een met een uitgeponst hartje kiezen maar een plaatje met alleen de naam en zonder figuurtje.

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Ik vind het echt niet leuk bij een jongetje, sorry.

Overigens ben ik helemaal niet zo'n fan van sieraden bij baby's. Bij meisjes vind ik het wel lief als ze zelf op een leeftijd zijn dat ze het graag willen en er dus erg trots op zijn, maar voor die tijd vind ik het versiering die niet nodig is, en niet zo past bij een lief puur babietje.

11. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik vind het wel leuk bij ons hebben ze een goude en ik heb zo een leuke zilver gezien in de vorm van een race auto of vrachtwagen.

12. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ik heb hem ook gehad en vond het eerst best schattig maar heb hem toch niet vaak om gedaan. Ik vind het toch wel meer voor meisjes. Ik vind het een beetje kamperig staan ofzo. Sorry als ik hiermee iemand beledig maar dat vind ik bij ons mannetje zo.

13. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Och wat scheetig, ik vind het kei leuk staan :D

14. Fransa

Fransa Niet meer actief

Als ze zo klein zijn vind ik het niets. Weet niet waarom, maar het staat gewoon niet ofzo.
    Manlief loopt trouwens wel met zo'n armband rond, met de namen van onze jongens erop :D

15. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Ik vind het persoonlijk niet echt wat bij een jongen

16. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Mijn zoontje had de eerste maanden ook zo een armbandje om.

Gekregen van mijn moeder.. Zilver, met alleen zijn naam erin gegraveerd. Ik vond het superschattig staan met die babyvetjes.

17. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    mijn zoontje heeft sinds kort ook een armbandje.:D mijn dochter heeft een zilver armbandje met naamplaatje en ook een hartje uit geponst maar voor mijn zoon vond ik een naam plaatje niet mooi.( te meisje) nu heb ik een armbandje gekozen die iets grover is als die van mn dochter en t staat m inderdaad uber-cute:D

kan morgen wel een foto van zn armbandje maken als je er behoefte aan hebt;)

18. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    Ik vind het superleuk staan ook bij jongentjes dus. Hier heeft hij
    er toen 1 gekregen van oma met alleen z'n naam erop, geen poespas.
    Qua veiligheid.......mja over het algemeen zijn ze wel veilig/stevig.
    Alleen die wij hadden niet. Terwijl wij niks voelde aan de armband
    kreeg hij er toch een mooie kras van op zn gezicht. (waar je niks
    meer van ziet)
    Zag net wat voorbij komen met lederen bandje, kga daar binnenkort
    ook eens voor kijken, dat lijkt nog leuker dan een gewoon zilverbandje.

Bijgevoegde bestanden:

19. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ach gos het arme mannetje. :(

Zelf vind ik ze voor beide leuk, maar zou ze zelf niet kopen voor ons zoontje omdat ik het gewoon niet veilig genoeg vind

20. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ja leuk! Ben daar wel benieuwd naar!

Deel Deze Pagina