wij hadden deze hangwieg ook. bij beide kids. toen jongste geboren werd was oudste 1 1/2. en dat is nooit mis gegaan. Hij zit met plug 15 of zo in het plafond en echt een volwassen man is eraan gaan hangen kwam nog niet uit het plafond. Daarbij is de veer best stroef die kan een kleintje echt niet een meter naar beneden tillen. en daarbij kan hij niet kiepen want hij is in het midden boven gemaakt. zodat hij niet omkiept. en anders hang je hem wat hoger kan ook he! hier hadden we in het hele huis haken helemaal handig maar net waar ik was kon ik hem neerhangen. zeker bij de eerste heel handig (zware bevalling kon geen trappen lopen en wilde niet hele tijd boven zitten) ik vond juist de stawieg van mijn broer erg link. maar ja zo te lezen zijn maar weinig mensen het hier met me eens
Wij hadden de tweelingwieg van kindekeklein. Ook een hangwieg dus. ging prima, ook met onze zoon van toen 2. Daarbij; je wilt de wieg toch op je slaapkamer? Hoe vaak komen je andere op de slaapkamer? De mijne kwam er nagenoeg nooit. en idd, de wieg kan niet kiepen, de veer is heel stroef, je schit je kind echt niet zomaar naar het plafond, en de plug in de muur ga je sowieso heel goed checken voordat je je pasgeboren kind erin durft te leggen. ik zeg; gewoon doen! Iets wat ook voor de wieg pleit; die springveer is ideaal. Geen uren rondhobbelen met een kind in je armen... je geeft een slinger aan de veer en je baby bouncht heerlijk een 20minuten Met onze tweeling vond ik het een hele goede aankoop. Heeft heel wat wiebelen en rondlopen gescheeld!
Hmmmm ik blijf het jammer vinden dat mijn man niet het niet wil.. Ook gezien de juist positieve reacties! Naja heb nog wel even... Wie weet haal ik hem Toch nog over !