In het engels wordt dit hazel genoemd. Daarmee wordt de kleur aangeduidt waarbij je om de pupil een rand met een andere kleur hebt
Groen. Ik heb zelf ook groene ogen, veel mensen vinden het blauw, best een irritatiepuntje bij mij soms haha.
Mixje van groen blauw grijs. Net zoals ik.... Mijn ogen passen zich aan, aan wat ik draag Mooie ogen! Maar vertel vertel... Wat zegt je man? En wat vind jij?
Groen. Klinkt als mij en mijn man. Die vindt dat mijn ogen (net zoiets als jij) niet yroen zijn maar iets anders. Belachelijk.
Wist je dat onder invloed van zon het pigment in je ogen veranderd? Dus het kan zomaar zijn dat je in de zomer meer bruintint hebt dan in de winter grappig toch?
Mijn man heeft bijna hetzelfde en onze derde ook. Wij vinden beiden dat het blauwe ogen zijn met een groen randje erin.
Ik zou ook zeggen groen. Overigens denkt mijn man dat mijn ogen ook groen zijn, terwijl ze toch echt blauw zijn. Hij zei een keer dat hij enorm verliefd was op een vrouw met bruin haar en groene ogen. Ik boos, maar hij bedoelde toch echt mij. Ik dacht alleen zelf dat ik donkerblond haar had en blauwe ogen...