Als ik maar 1 kleur mag noemen: groen! Want deze kleur overheerst. Maar ik zie een mengelmoesje van meerdere kleuren.
Hazel inderdaad. Ik heb hele duidelijke donkerblauwe ogen; maar mijn partner noemt het grijs, haha. De meeste mannen zijn gewoon niet zo goed met kleurtjes.
Ik zeg groen Mijn zusje heeft soort gelijk. Mijn ouders hebben blauw en bruin. Groen moet dan eigenlijk niet kunnen drm zn mengsel denk ik mijn oma had 1 bruin en 1 groen oog Ik heb blauwe ogen. Zijn echt totaal anders
Ben blij dat jullie het toch ook zien haha. Maar hazel, dat kende helemaal niet. Even gegoogeld. Denk dat dat het eigenlijk is...
1) nooit met een man een discussie over kleur aan gaan.. ze zijn zonder uitzondering kleurenkippig 2) je hebt prachtige ogen 3) groen geel blauw.. Groen dus?
Ik vind ze ook groen. Prachtig mooie kijkers! Ik heb ook zoiets.. Geen enkel oog is een volledig egale kleur, er zitten altijd verschillende tintjes in. Ik heb bijvoorbeeld rond mijn pupil een klein bruinkleurig randje, maar de rest is toch echt behoorlijk groen (type katten-oog)...
Zeker geen groen, teveel andere kleuren aanwezig. Wel mooie ogen maar niet direct een kleur op te plakken voor mij.
Ik kom er eigenlijk nu pas achter dat ik van mezelf niet eens weet wat voor kleur mijn ogen hebben Oei.