Naar aanleiding van het topic van Friezin ben ik wel eens benieuwd hoe jullie ervoor zorgen dat je er leuk/jong uit blijft zien. Ik zie vaak dat veel moeders (bij gebrek aan tijd, vanwege de kinderen) hun uiterlijk en verzorging wat minder belangrijk gaan vinden. Ik vroeg me af wat jullie eraan doen om er toch leuk uit te blijven zien?
nou het hebben van jeugdpuistjes helpt wel Nee zonder gekheid. Goede verzorging, regelmatig haren verven. Zorgen dat ik vlot gekleed ga...geen oubollige kleding. Make-up voor een zelfverzekerd gevoel.
Ik draag geen make-up, ik heb goed verzorgd haar. En ga meestal gewoon leuk gekleed de deur uit. Verder doe ik weinig moeite eerlijk gezegd.
Ik ga nooit zonder make up de deur uit, al is het maar een bb cream en lik mascara! M'n haar verf ik regelmatig, maar voor de rest is het een grote warboel. Maar dat past ook wel bij mij Ik zou zelf nooit over straat gaan in een joggingbroek (tenzij ik naar de sportschool zou gaan), maar dat is omdat ik mij daar gewoon niet prettig bij voel. Oeh en altijd schone kleren! Geen vlekken of oud zweet en dat soort dingen
Hier haren verven, had net weer verf gekocht maar helaas open wond dus mag niet verven en ben zo grijs als een duif bij mijn slapen Verder heb ik nu nog mijn zwangerschapskleding aan qua broeken maar als ik eindelijk die overtollige kilo's kwijt ben dan heb ik ook weer pantalons, rokjes en jurkjes hangen maar helaas het gaat niet zo snel bij mij
Ik moet er wel bijzeggen, ik ben ook nog jong (29 net geworden). Ik ben super slank, helpt ook wel. Dus ik hoef ook niet zoveel moeite nog te doen... Komt misschien over een paar jaar
Nooit de deur uit gaan zonder concealer, poeder/foundation en labello Als wij met de kleine naar een feestje of uit eten gaan zorg ik dat ik hoe dan ook de tijd heb mij leuk te kleden en op te maken. Helaas lukt dit niet altijd... In tegenstelling tot voor de zwangerschap ben ik nu een compleet ander type (helaas),ik heb er gewoon de tijd niet voor en mijn oude figuur nog niet terug
Heel eerlijk? Helemaal niets ik wil er liever uitzien naar mijn leeftijd maar slank zijn in combi met een jong gezicht helpt niet echt. Wel sinds ik een bril draag lijk ik iets ouder. Wat ik wel belangrijk vind is dat ik er verzorgd uitzie. Doe altijd dagcreme op en mascara en draag (bijna) altijd jurkjes en rokjes
Ouder worden hoort er toch bij! Belangrijk is denk ik om er verzorgd uit te zien, een beetje make-up, goed passende kleding die bij je leeftijd hoort, en je haar mooi gemodelleerd (eventueel met een mooie kleuring erin). Dit probeer ik in iedergeval te doen.
Ik ben 38.. Weet je ik zorg dat ik er zo uit zie dat ik me er lekker bij voel. Elke dag make-up (werk ook fulltime) en kleding die ik leuk vind. Maar vooral blij zijn met mijzelf..
ik kleed me naar mijn leeftijd dus niet als een 16 jarige puber maar ook niet als een 50 jarige ik zorg dat mijn haar verzorgd is en draag (niet veel) make up
Ik sport voor een mooi en strak lichaam, ik ben bijna klaar met de opleiding visagie en ga erg graag naar de kapper.
In ieder geval föhn ik altijd mijn haren want als ik dat niet doe is het ontembaar, ik heb lang haar. Mijn nagels zijn altijd gelakt, altijd make-up op (wenkbrauwpoeder, mascara, oogpotlood en soms lippenbalsem). Dat is een beetje de basis bij mij. Mijn kleding kan beter vind ik 😅 maar daar zit ook een stukje bij dat ik nog veel moet afvallen. Ik denk dat als ik afgevallen ben (een kilo of 20..) er ook een heel stuk verschil in leeftijd te zien is.
Ik ben (pas?) 25 jaar, klein, dun en halflang haar. Ik hoef dus vrij weinig te doen om er jong uit te zien. Het is moeilijk te zeggen wat een persoon jonger doet lijken. Sommige kunnen bepaalde kleding dragen en veel ouder ogen terwijl het andere juist weer jonger doet overkomen. Hetzelfde voor make-up, haarstijl en bril. Ik zeg wel dat een dun persoon in mijn ogen vaak jonger oogt dan een dik persoon. Mja, daar kan je vaak niet snel iets aan veranderen.
ik vind make up echt niet gelijk staan aan verzorgd uitzien hoor... nouja.. mascara vind ik dan wel dat ik eigenlijk altijd nodig heb. maar al die cremes en poeders? je ziet het altijd, en je huid word er echt niet gezonder van.. ik vind het netter uitzien als vrouwen hun haar netjes gewassen en verzorgd hebben, en gewoon schoon zijn (hun huid) dan hoeft al die make up helemaal niet
Ik ben nog maar 28 maar heb helaas wel een super slechte huid. Dat helpt niet mee. Ik moet helaas wel moeite doen om er leuk uit te zien (misschien zien anderen dat anders, maar mijn eigen gevoel staat voorop)
nou.. als ik de dunne personen van mijn leeftijd zie die hebben meestal zo'n oude kop (vooral ook door de makeup) vol rimpels al en de wat dikkere meiden juist niet.. geen lijntje te zien dan vind ik de vollere meiden toch juist jonger uitzien
Ik douche elke dag en draag altijd schone kleren. Haar borstelen en wat eyeliner en mascara op. Oorbellen, kettinkje, parfum. Dan vind ik dat ik wel genoeg moeite gedaan heb
Eigenlijk vooral geluk. Ik ben pas 20, slank blijven hoef ik niet echt veel voor te doen en mijn huid en makeup is ook heel basic. Vind t belangrijk dat ik er goed uitzie maar doe er verder weinig moeite voor. Kleding vind ik voor het grootste deel bepalen hoe je eruit ziet dus koop alleen kleding bij bepaalde winkels