Ikke = flieft Stiekem wist ik het al een paar dagen hoor, maar ik probeerde mijn gevoelens een beetje te verdrukken...maar vandaag heb ik besloten dat ik toe ga geven aan deze gevoelens Hij is al een hele poos verliefd op mij, gek op mij en sinds Deantje geboren is ook op hem! (nee 't is niet de vader) We hebben samen besloten dat we er gewoon beiden voor gaan en wel zien waar het schip strand! in ieder geval zijn we al samen met Deantje de stad in geweest vanmiddag en het is fantastisch hoe hij met kinderen omgaat! Ben helemaal blij
Wat ben ik blij voor je zeg! Vooral omdat hij ook nog eens heel leuk met de kleine omgaat! Veel kribels in je buik gewenst van ons!
haha wat verschrikkelijk fijn dat je lekker in de wolken ben. Ik wens je alle geluk van de wereld toen
Dank je wel Bonnie Hij heeft dus zelf ook al 2 kindjes uit zijn eerdere huwelijk, en daarmee gaat hij ook fantastisch om! Hij is errug charmant, en ook zeer aantrekkelijk (vond ik al voor ik flieft was hoor )
haha ik dacht al dat flieft een uitspraak was van een kindje voor alsjeblieft ofzo! maar wat heerlijk, geniet er maar van, en fijn dat hij zo lief voor jou en je zoontje is!
hey meid wat harstikke fijn voor je en nu natuurlijk hopen dat het stand houd maar dat hij nu al zo een fijne vader voor daantje is zegt al heeel veel natuurlijk dat kan alleen een volwassen persoon zijn vind het trouwens ook nog even geweldig om te horen dat daantje alweer thuis is en dat het goed met hem gaat meid wees jij lekker flieft is toch zo een lekker gevoel groetjes nathalie
Meid, wat super zeg! HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel geluk gewenst! Geniet lekker van de kriebels (en van elkaar )
oh meid wat super voor je ! geweldig ! lekker van genieten en wat zalig dat hij ook zo verliefd is op jou en je zoontje ! wouw meid het is je zooooo gegunt !
Thunder wat fijn meid! eindelijk een lichtpuntje (naast je stoere kerel Dean natuurlijk) in je leven! Lekker aan toegeven en van genieten!
ThunderAngel: wat heerlijk voor je! Geniet lekker van de kriebels in je buik en van je nieuwe liefde! Heeeeeeeel veel geluk samen gewenst.