discussie met mijn man (condoleancekaart)

Discussie in 'De lounge' gestart door MrsSnuggels, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mee eens.

En vind het ook apart dat er altijd aan regeltjes gedacht moet worden. Als je een kaart van iemand krijgt ( met andere woorden die persoon denkt aan je) is dat toch juist heel fijn?
    Zou iemand echt denken. He ik heb een kaart gekregen, dat is niet volgens de regels hoor!

2. Bri

Bri Niet meer actief

Als er iemand is overleden, dan stuur ik een kaartje naar degenen die ik ken, van wie ik weet dat zij het moeilijk hebben met dat overlijden. Dat kan dus een vriend(in) van de overledene zijn, of een kind, of voor mijn part een achterneef of oud-collega.

Het gaat er toch om dat je je steun wilt uiten naar iemand die een verdrietige periode doormaakt? Je weet zelf wel voor wie dat opgaat.

3. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ik zou het wel doen.. ik heb zo enorm veel gehad aan de kaartjes die ik kreeg na overlijden van oma

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik zou het wel versturen, alleen over je schoonouders twijfel ik. Die zou ik misschien niet doen omdat je daar ( ga ik even vanuit ) meer contract mee hebt en dus ook persoonlijker, dus dan zou ik geen kaart sturen

5. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Kaarten stuur ik alleen als mensen zo ver van me af staan dat ik niet naar een begrafenis ga. Of als ze zo dichtbij staan dat ik behoefte heb om een wat persoonlijker verhaal te maken (eerder een briefje dus). Naar familie zou ik niet snel zo'n kaart sturen, vind ik wat overtrokken. En ik adresseer de kaart dan aan alle afzenders van de rouwkaart, rouwadvertentie in het eerste geval (geen band) of aan vrienden/ specifieke familieleden bij een briefje.

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou een kaartje sturen naar de mensen waarvan ik weet dat ze dat op prijs stellen / er behoefte aan hebben.

Deel Deze Pagina