Ik sta op het punt om samen met m'n zoontje te gaan wandelen buiten. Maar wat vinden jullie nou?! Wel of geen voetenzak in de wandelwagen? Ik twijfel enorm, hij is namelijk helemaal gevoerd met fleece aan de binnnenkant, is dat niet te warm vandaag?
Je zou ook een dun dekentje over hem heen kunnen leggen. Misschien is de voetenzak wel te warm maar het weer is erg verradelijk, vooral de wind maakt het soms toch nog best fris.
Ja hè?! Die wind, daar twijfel ik dus ook over. Inderdaad misschien toch maar een dekentje meenemen dan. Dank je voor je reactie in iedergeval!
ik heb er geen voetenzak meer in in de wandelwagen, esmee glijd er nog al in en dan is het net of ze hangt in de wagen, heb standaard een dekentje bij me ,als het dan koud is dan kan ze die over dr benen doen.
ik heb ook de voetenzak eraf gehaald, hetzelfde als hierboven hij hangt erin. en hij is nogal warmbloedig, als het weer frisser wordt neem ik wel een dekentje mee, maar ik denk dat ik die zo van straat kan rapen
Ik heb de voetenzak nu uit te wagen gehaald. Maar zij is nu ook 1 1/2. Als ze kleiner was geweest had ik hem er denk nog in laten zitten en eventueel meer openvouwen of eraf ritsen.
Hier zit de voetenzak er nog in. Als het te warm wordt, rits ik hem gewoon verder open. Het zit namelijk ook gewoon wel lekkerder, zachter dan de wagen zelf.
ik gebruik m nu ook niet, veel te warm hier in het zuiden nu! Gebruik tegenwoordig vaker een dekentje anders heeft de mup het echt te warm
heb net wel de voetenzak uit de mc gehaald. man man in de auto was het bloedheet en mijn kleine vond het echt niet lekker! heel dr nekje was zweterig.
Sinds deze week doe ik hem s'middags eraf, maar als ik s'ochtends naar de winkel ga is het toch nog fris en dan laat ik hem er wel in... mijn dochtertje heeft het wel heel gauw warm.
Hier geen voetenzak meer, al een tijdje niet. Ik neem Daan mee met zelfs een vrij dun vestje zo nu met die zon. Hij heeft het zelfs vaak nog eerder te warm dan te koud Maar kan ook zijn dat hij het gewoon snel warm heeft hoor, het is nogal een spekkie
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Er stond hier vanmiddag toch nog een aardige wind toen ik eenmaal buiten kwam, dus heb uiteindelijk toch maar weer de zak erop gedaan. Liever het zekere voor het onzekere
Ik heb de voetenzak er wel in alleen driekwart open. Kan hem met drukkers vastklikken. Het waait namelijk nog wel hard dus ik vond helemaal niks omdoen ook te weinig
ik zie ineens iemand een vestje noemen: Fae heeft overigens in de voetenzak, altijd alleen een vestje aan en niet haar dikke winterjas. Dan zweet ze ook bij 10 graden al weg
Vandaag wordt het nog warmer! De voetenzak kan er bij ons afgeritst worden, maar de 'onderkant' (waar ze op ligt) blijft dan wel in de wagen. Heerlijk zacht en warm. Neem idd gewoon een dekentje mee. Hoe doen jullie dat eigenlijk met de zon? Ik bedoel niet de straling die evt niet goed is, maar worden jullie kindjes ook zo 'boos' als de zon in het gezicht schijnt? De parasol is wel handig... 8) Geniet van het lekkere weer!
De zon vind ze een verschrikking en met het parasolletje kan ikzelf niet zo goed omgaan ik krijg hem nooit goed gezet, zodat ze er baad bij heeft . Ik heb al wel een zonnehoedje en een zonnebril (voor de vakantie) dus daar oefenen we maar vast mee
Ik heb 'm eraf gehaald.. meneertje had het veeeeel te warm (helemaal zweten). Lekker naar buiten en ik neem voor de zekerheid wel een dekentje mee mocht het toch een beetje fris worden op een gegeven moment!
haha hier wordt er nog eentje boos, ik zet m vaak een petje met een klep op, dat scheelt al.. en hij is er inmiddels ook al wel aan gewend hij is al vaak gaan wandelen in het zonnetje parasolletje werkt hier ook niet echt de wind waait dat ding alle kanten op