discussie met vriend over oorbellen bij baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door FairyLaughs, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik corrigeer..

Heb het filmpje gezien en sorry maar ik vind het ook écht onwijs zielig!

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Jah ik wist wel dat ik zulke reacties zou krijgen, en ik vind het ook niet erg,.. ieder z'n eigen mening..
    (ookal vind ik sommige reacties een beetje overdreven.. *zie beneden*.. want ik vroeg om de mening van oorbelletjes en geen advies over hoe ik moet doen in mijn relatie.. )

ik vind het schattig staan, en vrij normaal..
    en andere vrouwen vinden het absoluut niet kunnen..

het zou ook niet goed zijn als iedereen overal de zelfde mening over zou hebben.. :)

jah dat heb ik een beetje verkeerd opgeschreven.. ik heb het op pagina 4 ook al uitgelegd, maar dat leest blijkbaar niemand...

mijn vriend weet dat ik het graag wil laten doen,.. en ondanks dat hij het er niet mee eens is,. denk ik dat hij nog wel 'bijdraaid' en het mij laat doen... en dat weet hij ook dat ik zo denk..

hij heeft toenstraks ook alle berichtjes hierop gelezen,. en zelfs hij zegt dat sommige vrouwen echt belachelijke reacties hierop hebben.. (ookal vond hij het wel leuk dat de meeste zijn kant kiezen haha)

maarjah ik denk dat dit topic onderhand wel gesloten kan worden..
    de meeste mensen die reageren, denken dat dit berichtje gaat over mijn relatie,,. inplaats van hun mening over het laten zetten van oorbelletjes...

3. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ik vind het zelf ook niet mooi bij zo'n jong kindje... zelf heb ik ook een dochter van bijna 1 en die krijgt tot dat ze 4 jaar is zowieso geen oorbellen! Vanaf 4 jaar mag ze zelf kiezen of ze ze wilt of niet...

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    #124 prinses, 23 jun 2009
    Laatst bewerkt: 23 jun 2009
    Ik plaats een slotje voor je.

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dat is een ding wat zeker is inderdaad! ;)

Deel Deze Pagina