Ik heb hier een tijdje een E reader van een vriendin te leen gehad. Nu gaat ze op vakantie en wil ze hem graag weer terug. Geen probleem natuurlijk, maar nu wil ik er zelf toch een gaan aanschaffen, maar..........welke is goed/niet te duur.... WIe heeft er toevallig 1 en kan me vertellen welke ik het beste kan nemen?
Ik heb deze:bol.com | Sony Reader Ik ben er erg blij mee! is lekker licht en ligt lekker in je hand. Waar je vooral op moet letten is dat je een E Ink scherm hebt, want daar kan je mee in de zon lezen en weerkaatst dan niet! Succes met je keuze! Gr Naantje
Toevallig vd week op het nieuws gezien, ze gingen 6 E-readers testen. Die Sony kwam als beste uit de test!
En de Kobo op 2, scheelde niet veel.. Dus denk dat je dan meer moet kijken naar prijs of uiterlijk. Kwaliteiten liggen namelijk erg dicht bij elkaar.
Ik heb sinds vorige week de Sony. Ben puur op het uiterlijk en de ervaringen op internet afgegaan. Je kunt eens gaan googlen op ervaringen van de Sony vs de Kobo.. In ieder geval ben ik superblij met m'n Sony, ik doe niets anders meer dan lezen Er staan inmiddels 160 boeken op, dus de kosten heb ik allang weer uit... Hij is erg vriendelijk in gebruik, maar dat zal de Kobo waarschijnlijk ook zijn. Boeken overzetten van PC naar Reader met USB kabel is super eenvoudig.. Toevallig net in de folder van Saturn een aanbieding gezien van de Sony voor 129,= waarbij je gratis een hoes krijgt twv 39,= Deze zal wss zonder lampje zijn, maar als je die erbij wil, dan kun je op internet heel goedkoop aan een klemlampje komen en ben je uiteindelijk voor het complete stel redelijk goedkoop uit..
de sony zeker! ik had eerst de kobo en die heb ik gelijk na 2 dagen terug gebracht liep helemaal vast en deed niks meer. volgens de verkoper had hij er al heel wat terug gehad.
Hmm zo te horen is toch echt de sony het beste, had over kobo al meer gelezen over vast staan enz....
ik heb een kobo en ben er helemaal blij mee! hij staat nooit vast bij mij hoor. Ik heb nog nooit een sony vastgehad dus daar kan ik het niet mee vergelijken. Misschien kun je ze eens vast gaan houden in een winkel?