Ik zou der niet eens over vallen, vind het niet raar hoor cupcakes voor kinderen, En als mijn zoontje taart wil dan zou hij van ons een hapje krijgen, maar om daar nou over te gaan bellen. Ik vind het echt appart.
Wat kansloos. Als ze nou een goede moeder had willen zijn dan had ze haar gebakje afgestaan aan haar verwende kind en zelf het cakje opgegeten
Nou vind haar wel aso om daar over te bellen zeg Maar eerlijk ik vind het ook wel weer lastig dit soort dingen. Mijn zoon houd bijv helemaal niet van cupkakes en die mierzoete troep. Die zou echt dolgelukkig worden van een stukje appeltaart. Als dat er zou zijn en hij mag bijv alleen cupcake. Best lastig ,alleen zou ik er niks van zeggen en mijn zoontje uitleggen dat de cupcakes voor de kindjes zijn en hij dan pech heeft. *edit* of ik laat hem van mij appeltaart mee eten.
Complete onzin dat ze daar speciaal voor gaat bellen,zou ik ook gelijk gezegd hebben. Moet wel zeggen dat ik ook niet voor aparte taart/cupcakes ofzo voor kids ga .Net zoals aparte bakjes met chips ofzo vind ik dat onzin. Bij mij krijgen ze gewoon klein stukje taart. Maar om daar nou voor te bellen of überhaupt iets van te zeggen slaat gewoon nergens op.
Ik vind het ook aan de gastvrouw. ik bestel meestal 1 hema taart en snijd dan voor de kinderen een kleiner stuk af. Heb ook wel eens een kleinere taart gekocht en voor de kinderen roomsoesjes. Waren niet alle kinderen blij mee maar die hadden dan pech
Heeft onze dochter ook een tijdje gehad...1 van ons nam dan de appeltaart en lieten haar mee eten..ik vond/vind het sowieso niet nodig dat zij zo'n hele punt at.
Nou dat zou mijn vriendin niet meer zijn!! Over jou rug gaan lopen klagen hoe sneu is dat. Jij hebt toch ook een telefoon? Nee hoor de kinderen nemen meestal 1 a 2 happen en dan kan je de rest weggooien. Hier soesjes, of van die mini taartjes van de Hema. Kinderen zijn er altijd blij mee
De gastvrouw bepaald in ieder geval wat de kinderen NIET krijgen. Ouders bepalen wat de kinderen WEL krijgen. Dus van de voorselectie die door de gastvrouw is gemaakt. Ik vind het prima als mijn dochter iets niet mag van een gastvrouw. Maar vind het wel fijn als het in overleg gaat wat ze wel krijgt! Ik vraag ook altijd aan de ouders mag ze/hij .... taart/chips/... natuurlijk niet als de kinderen al ouder(5+) en bekend zijn bij ons.
+1 Sommige mensen hebben echt niets beters te doen... Ik zou hier niet eens bij stil staan, laat staan dat ik er over ga bellen.
Nee nee tis niet mijn vriendin..de verjaardag was bij een vriendin van mij en zij belde mij dus op met de verontwaardiging dat zij door een andere vriendin aangesproken was op het feit dat ze haar zoontje geen taart had aamgeboden.
Dit heb ik ook eens gehad. Voor de kids cupcakes een volwassenen taart. Zei het dochtertje van mijn vriendin nadat ze haar cupcake op had, zo nu wel ik ook taart dus ik negeerde dat in eerste instantie. Zegt mijn vriendin mag ze ook een stuk taart want taart hoort bij een verjaardag cupcakes eet ze week vaker. We botste de laatste tijd wel vaker een dit was de laatste botsing. Cupcakes waren trouwens in hetzelfde thema van de taart en ook gevuld dus echt een minitaartje.
Oooo en ik maar denken dat zij echt de enige op de planeet was die zo dacht. Maar er zijn er dus meer
Snap inderdaad niet wat het probleem is. Hier hadden we laatst wel een ander discussiepuntje. Verjaardag van neefje. Voor de kinderen dus ook cupcakes en de volwassenen taart. Alleen kregen neefje en nichtje dus wel gewoon taart, terwijl de andere kindjes (en onze zoon dus ook) echt stonden te kijken of ze dat dus ook nog kregen. Vond ik wel een beetje raar naar de andere kindjes toe, en niet netjes van de gastvrouw. Had die taart dan gegeven als de visite naar huis was of voor de visite aan....
Ja dat vind ik idd ook niet kloppen..hier geldt voor mijn dochter uiteraard hetzelfde..ook een cupcake als de rest die krijgt.
Heb ik hier ook een keertje gehad. Ik maak altijd voor de kinderen cup cakes. Kom mijn buuf met haar kind en geef haar een stuk taart en kind geef ik een cup cake. zeg mijn buuf van hij is groot genoeg hoor hij lust ook wel taart. Oke dus hij kreeg ook een stukje taart en moest nog gevoerd worden ook het kind was wel 8 jaar maar had gewoon voor alle kinderen een cup cake. Ze kregen genoeg op zo'n dag te eten en dan vind ik een cup cake wel genoeg.
Te aso toch..ik zou echt gezegd hebben...tja en de cupcakes zijn nu voor de kinderen. Ik heb niet genoeg taart anders.
Tja ik heb altijd geleerd dat kinderen ook groot worden als ze een keer nee te horen krijgen. ... Sommige dingen zijn voor de grote mensen en sommige dingen voor de kinderen. .. Heb me er wel eens aan gestoord als volwassenen dan moedwillig iets pakken waarvan duidelijk was dat het voor de kinderen bedoeld was...