hoi ik heb een dochtertje van 6 weken en ik weet niet goed hoe haar leuk aan te kleden....(wat een probleem he?) ik zie veel leuks maar denk dan, zit dat wel lekker? ik gebruik leggingjes als broekjes, vanweg de dikte en het warme weer, veel roze om duidelijk te maken dat het een meid is...heb wel jurkjes maar vind het dan net zo'n poppenkast... hebben meidenmoeders tips om een ukje met een krappe maat 56 leuk aan te kleden? meisjesachtig zonder al te veel zuurstokmotiefjes en kleuren? kan een spijkerbroekje bv al?
Mn dochtertje droeg toen ze dat maatje had vaak leggings maar we hadden ook een spijkerbroekje met elastiek een een spijkerrokje met elastiek. Daar een lief roze truitje op stond echt super schattig. Nu nog trouwens nog maar let nu iets minder op of er erg veel elastiek in zit
Ik zou een spijkerbroekje nog niet doen, die zijn vaak zo stug. Als ze zo jong zijn vind ik het het belangrijkst dat het lekker zit en het leuke komt op de tweede plaats. Tips heb ik dus niet echt behalve gewoon tegen jezelf zeggen dat het niet uitmaakt wat ze aan hebben je vind je kindje sowieso wel prachtig!
Ik vind zelf een spijkerbroek en rokjes nog niet leuk bij die kleine frummels. Met kerst (ze was toen 2 weken) had ze een jurkje aan met maillot, achteraf vond ik het niet heel erg fantastisch staan. Ik trok dochter toen het liefst lekkere zachte broekjes en longsleeves aan. Dat staat veel leuker vind ik. Het laatste setje van Consider vind ik wel erg leuk.
Ik vond toen ze nog heel klein was, rokjes en jurkjes niet zo leuk staan en ook niet zo praktisch: schoof zo lekker omhoog Heb toen dus gewoon echt veel met broekjes en shirtjes gedaan. Qua shirts: meerekkend, geen stugge stof, en geen kraagjes, die ook zo lekker omhoog kunnen kruipen Qua broekjes: er zijn wel hele soepele dunne spijkerbroekjes! Die zijn wel leuk en zitten ook lekker. Maar gewone spijkerbroekjes zou ik nu nog niet doen. Oja, ik had ooit 1 leuk en praktisch spijkerrokje: zat een 'onderbroekje' in vast genaaid. Bleef ie dus op de goeie plek zitten En qua jurkje heeft de Hennes dit seizoen een leuke: zit een onderstuk van een rompertje onderin, dus erg lekker voor als het heel warm is en toch lekker gekleed Is eentje van Hello Kitty, dus moet je wel van houden Ik heb een paarse voor Thirza. Nu nog wachten op lekker warm weer
Tis moeilijk he! ik ben voor eline naar de zeeman geweest. daar heb ik een leuk spijkerjurkje gekocht. een broekje zit nog te stug. ook heb ik een soort van trainingsbroekje. lekker stofje... de rest zijn meestal tuniekjes in een los stofje. bij prenatal en lief hebben ze wel leuke dingen!
Ik vind kleding vn hello kitty wel altijd leuk. en trouwens bij de h&m heb je leggings wat op een spijkerbroekje lijkt echt heeel leuk! Heb er 1 kado gekregen toen had ze mt 56 heb er 1 bijgehaald mt68 voor maar 7.95 kreeg er veel reacties op en staat ook zo stoer
Ik doe Indy van alles aan, jurkjes, leggings en heb ook een super schattig tuinbroek roze met stipjes. Zolang het maar roze en zacht is trek ik het aan hihi
1. Bij Prenatal hebben ze een Ecologische kledinglijn, niet duur en zóóó lekker zacht! Het blijft ook erg lang mooi en zacht. Ik vraag me echt af wanneer we gestopt zijn met zulke fijne zachte kleding te dragen, ik was er jaloers op Ik raad je truien met een capuchon af, dat ligt niet zo lekker voor ze. 2. Op marktplaats kun je zoeken bij babykleding en dan setjes. Je kunt dan héél veel voorbeelden van leuke setjes vinden en misschien kom je wat tegen voor een prikkie?
hier de eerste 3 maand zeker echt babypakjes verlours ect aangedaan en echt baby zeg maar, moeilijk te vinden absoluut maar kijk eens bij wibra, zeeman, h&m en C&A merken feetje en dirkje hebben ook heerlijke babykleding langzaam aan (vanaf mt68-74) spijkerbroekjes en jurkjes
hier vaak gewoon t shirtjes (vooral veel roze) en broekjes. We haalden vaak broekjes bij de Hema. Dat waren witte broekjes en die waren perfect. Niet stug en niet te dik. Of we hadden sokbroekjes.
Hier pas nog hele leuke kleren gehaald bij de c&a en was nog vlaggetjes week ook. Hele leuk pakjes van daan gehaald effe kleuren. roze mint groen licht blauw echt gaaf. En de eerste drie maanden zeker veel boxpakjes. Nu gebruik ik die voor de nacht nog. Lekker makkelijk of als ik weet dat ik zeker niet weg gaat. Dan ook nog. Van de week toevallig voor het eerst een spijkerrokje aan gedaan erg schattig. Leuk he die meide kleren haha.
Wat ik ook vaak deed was een rompertje met lange mouwen aan, en dan een leuk fleurig t-shirtje erover heen, en een legging erbij stond super lief. Het moet voor die kleintjes ook wel lekker zitten. De eerste maanden vond ik het ook wel moeilijk om leuke kleertjes te vinden. Nu ze ouder is vind ik dat veel makkelijker!
Ik gebruik(te) ook met name leggings (Hema) en daarop een leuk meisjesachtig shirt. Beetje stoer, dat wel, maar wel met ruches of strikjes. Niet te veel roze, maar bijvoorbeeld ook grijs met roze opdruk. Ik kocht en koop veel bij de Hema, maar eerlijk gezegd is hun te gekke voorjaarscollectie nu zo goed als uitverkocht. Wat er nu hangt vind ik wat minder... Ik ben ook pas rokjes en jurkjes vaker gaan gebruiken sinds mijn dochetr op handen en knieën kan kruipen. Tot die tijd kruipen die dingen anders toch helemaal op tot onder de oksel, en zie je niet eens dat het een jurkje/rokje is (vond ik). Nu heeft Femke ook langere krulletjes waarin een speldje kan. Dat scheelt ook: een jurkje staat ineens leuker. Ik begrijp je dus wel. Leuke shirts op leggings zijn dus leuk. Ook leuk: maillots met daarover een korte of 1/2 of 3/4 (spijker)broek. Dat doet het hier nog heel leuk. Bonte maillot/legging, effen broekje, bonter shirt... Succes!