Ons mooie manneke is gisteren om 21:35 geboren Al met al ging het snel. Om 16:00 begonnen de eerste weeën, rond 19:30 hebben ze de weeënopwekkers aangezet op minimum en twee uurtjes later was ie er. Helemaal gezond en blond
Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje alles goed gegaan? Hoe zwaar is hij? En wat vond je man ervan
De bevalling was qua pijn best hevig en ook emotioneel. Ze hebben me rond 19:30 aan het infuus gehangen, iets waar ik door de eerste bevalling heel erg tegen op zag, dus toen ze met dat nieuws kwamen was het huilen geblazen. Ik was zo bang voor herhaling (bij de eerste bevalling hadden ze het infuus meteen volledig opengezet en dat trok ik heel slecht) Gelukkig waren ze heel begripvol en hebben ze het infuus op de laagste stand ingezet. Dat bleek dan ook voldoende te zijn. Toen moesten ze een drupje bloed hebben van het hoofdje van ons manneneke. Ook dat was schrikken!! Gelukkig was de zuurtegraad in zijn bloed prima Na die schrik is de bevalling echt begonnen. Maar jeetje deed dat effe pijn Zo ervoer ik het de eerste keer niet, maar goed, we gaan ervoor! En na zo'n 5 keer persen was ons manneke er Hij woog 3120gram en is 49cm en een echte blonde krullenbol