discussie over taart met manlief

Discussion in 'De lounge' started by bernadet26, Jun 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,695
    0
    0
    ha ha.. bemoeit je man zich daarmee??? Kan ik me hier echt niet voorstellen. Ik zou zeker wel zelf een hele mooie taart maken van Dora, dat is toch super voor haar verjaardag en het gaat tenslotte om haar!! Bak er desnoods een cake of taart bij.. Man ook weer tevreden..

2. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Wij hebben ook meerdere soorten, maar meer door het vele bezoek. Ik zou het niet gek vinden als je een soort hebt.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,553
    3,057
    113
    hahaha hier ook al die discussie

Kan je niet een stapeltaart maken en dan de 1 met marsepein bekleden en de ander met fondant? of de 1 met bbr/bc vullen en de ander met slagroom?
    Of cupcakes erbij maken met dora erop?
    Of een appeltaart ofzo erbij maken?

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ehm ook als wij kinder verjaardag hebben hebben wij altijd verschillende soorten gebak er zijn altijd mensen die er niet van houden bv marsepein taart of slagroom hihi
    onze kinderen krijgen hier altijd een mep taart en daar kunnen ze kaarsje uit blazen en mogen ze hun eigen taart eten;)

5. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    1,785
    0
    0
    purmerend
    Hier ook altijd meerdere taarten (vlaaien over het algemeen) dan kunnen mensen kiezen.

6. guus

guus Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    2,083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik maak meestal ook 2, of ik zorg ervoor dat er soesjes zijn of cake of appeltaart, maar de meeste eten gewoon marsepein

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik maak meestal voor de kids er cupcakes bij (zonder versiering) en dat kunnen de grote mensen die geen taart willen ook eten toch. dat is hetzelfde als cake,.

Voor colin heb ik de laatste x alleen maar cupcakes gemaakt, dat vind hij het lekkerst en dus grote toren met allerlei cupcakes. stracitella, choco, dubbel choco, naturel etc.

8. bagheera

bagheera Bekend lid

Aug 2, 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid waar maak je je druk om! Het gaat om taarten!

Ik zou zeggen tel je zegeningen als je je hier druk over kan maken!

(ik bedoel dit niet vervelend, maar echt is dit een discissie waard? Geniet van de speciale dag zou ik zeggen! Alvast gefeliciteerd)

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Dat is toch niet raar, dat papa ook nadenkt over de taarten enzo?

10. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat een stomme opmerking

11. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Nou hier altijd 2 of 3 soorten keuze ook met kinder verjaardagen.
    Dan 1 taart met naam en leeftijd van dochter en de rest of vlaai/taart in andere smaken.
    Ik lust geen marsepein en mijn ene dochter ook niet, maar buiten dat je man heeft gelijk en daarbij het is ook zijn kind en heeft hij dus ook dezelfde zeggenschap als jij.

12. bagheera

bagheera Bekend lid

Aug 2, 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoezo omdat je het er niet mee eens bent?:( Ik zou me hier echt niet druk over kunnen maken en vooral genieten van zn speciale dag als jij dat een stomme opmerking vind moet je dat vooral lekker vinden. ;)Er wordt hier om meningen gevraagd en mijn mening is dat ik hier geen discussie van zou maken maar gewoon genieten van de verjaardag van mijn kind!

13. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    tel je zegeningen als je je hier druk om kan maken?
    Mensen maken zich over van alles druk... daar is het toch een forum voor... en in een huwelijk botst het wel eens hoor... mijn man en ik hebben wel eens woorden over dat iemand het tandpastadopje er niet opengedraaid heeft... is ook niet belangrijk...

en verder, het is voor haar belangrijk, dat jij het probeert te bagatelliseren is gewoon onaardig.

14. bagheera

bagheera Bekend lid

Aug 2, 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Correctie jij vind het onaardig, ik vind het alleen maar prettig als ik me druk maak dat mensen tegen me zeggen van is het het waard om je er echt druk over te maken? Kan voor mij soms een hele gerusstelling zijn.

Verder praat ik helemaal niet over "het huwelijk" dus hoe je daar nou bij komt of waarom je dat erbij haalt?

Verder is het inderdaad een forum, en wordt er om een mening gevraagd die geef ik bij deze.

Denk dat je teveel invult van mijn gegeven reactie, of het totaal anders interpreteerd dan ik.

15. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,695
    0
    0
    Ik bedoel niet dat ik het raar vindt, en heb dat geloof ik ook niet gezegd ;)
    Ik vond het gewoon grappig om te lezen omdat mijn man zich daar echt niet druk over zou kunnen maken..en ik ook niet veel mannen ken die zouden discuseren over een taart :D Tja iedere man is anders he :) Gelukkig maar...
    Ik zou alleen wel een hele mooie taart maken, is toch super als je dat voor je kindje kunt doen..

16. glimworm

glimworm Niet meer actief

serieus??

ik heb ook altijd wel meerdere smaken, maar ik hoor echt nooit iemand erover dat hij/zij de taart niet lust. Misschien komt het ook wel omdat ik vooraf zeg welke smaken ik in huis heb. Miss als ze geen enkele smaak lekker vinden dat ze dan maar helemaal afslaan (met een smoesje dat ze net gegeten hebben ofzo)??

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dit......... mijn vent heeft we iets anders aan zijn kop als een taart:)

18. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dus jij bent zelf ook zo´n zeurpiet haha.

19. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

o ja hoor bij ons zeggen mensen gerust maar dat lust ik niet hoor;) en dan sta ik met een knal rode kop:)

20. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

o haha dat heb ik dan niet zo goed opgeschreven;) ik lust idd geen marsepein maar ik persoonlijk zou daar nooit iets van durven zeggen op een verjaardag. ik zou als ik een taart krijg met marsepein gewoon met tegenzin opeten. ik zou nooit die mensen in verlegenheid brengen;)

Share This Page