discussie over taart met manlief

Discussie in 'De lounge' gestart door bernadet26, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.159
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vind de reacties wel grappig van mensedie bang zijn dat de 'ordinaire' ;) appeltaart sneller op gaat dan de dure / mooie marsepein taart. Als je weet dat veel mensen liever een stukje appeltaart hebben, waarom dan een taart met marsepein maken?

Maar goed; ik ben dan ook enorm fan van appeltaart. En absoluut niet van een marsepeintaart. Niet zozeer om de marsepein, maar ook om de taart zelf. Meestal van dat saaie sponsige spul met een soort jam ertussen ofzo... Nee dank je, als ik dan toch een hoop calorieën naar binnega proppen, dan liever iets lekkers. :D Ik zal dat soort taart dus bijna altijd beleefd weigeren. En ik zou erg blij zijn als er iets anders zou zijn. Maar is het er niet, dan vind ik het ook best. Ik zou me er niet al te druk om maken, ik denk dat je het prima oplost zo.

Wij hebben trouwens wel altijd twee soorten taart, omdat ik zelf nooit kan kiezen. :) En 1 taart is meestal toch net niet genoeg.

2. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    Dank je wel!
    Ballonnen hangen, slingeren hangen dus dag 1 van de 2 feest dagen kan morgen beginnen:D

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

heel veel plezier!!!
    en alvast gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina