Wie heeft er ervaring met Slim Belly?

Discussion in 'De lounge' started by oogappel, Aug 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. oogappel

oogappel Bekend lid

Jul 26, 2007
    842
    1
    0
    Hoi dames,

Ik wil graag iets meer hulp krijgen om mijn buik "kwijt" te raken, met een soort stok achter de deur.

Bij onze sportschool hebben ze slim belly en zie op de site veel goede ervaringen staan. Ik weet niet of dit eenzijdig is ;)

Graag hoor ik jullie ervaringen!

Groetjes
    Oogappel

2. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Een vriendin van mij heeft dit gebruikt op haar sportschool en bij haar zag je duidelijk effect. Zij is er dan ook erg enthousiast over!

3. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik heb het ook gedaan en je ziet zeker resultaat. Maar er zitten wel haken en ogen aan. Zo moet je dan minstens 3 keer per week sporten en dat dan met een bepaalde intensiteit. Ook moet je je eetpatroon aanpassen en zo dus gezonder gaan eten. Maar als je je er echt aan houdt kun je zo 10 tot 15 cm kwijtraken. Doe je dat nier verlies je misschien 1 tot 2 centimeter. Het voelt wel heel lekker trouwens! Je hebt echt het gevoel dat je heel wat verbrand!

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Positief over! Zag echt resultaat! Maar je moet wel intensief ermee bezig idd! Zoals hierboven werd gezegd!

5. oogappel

oogappel Bekend lid

Jul 26, 2007
    842
    1
    0
    Hoi meiden,
    Ik vind het ook niet erg hoor om er intensief mee bezig te zijn, graag zelfs :D

ik wil graag nog zo'n 5 kilo afvallen en mijn buik strakker krijgen dus daar moet je iets voor over hebben!

De maand september ga ik het maar eens proberen, ben benieuwd!

6. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Ik heb het meerdere keren gedaan. En ook resultaat gezien.
    Eerste keer 4 weken (dat is het programma ook).
    2e keer 8 weken achter elkaar. Toen merkte ik wel dat de 2e 4 weken niet veel meer deden. Ik had er na een week of 6-7 ook echt geen zin meer in. Toen ik eindelijk niet meer hoefde ging ik toevallig ook nog op vakantie. Sindsdien moet ik mezelf er nog steeds toe zetten weer eens te gaan sporten :).
    Ik wilde de 3 kilo's die na mijn 2e zwangerschap waren blijven hangen kwijt en dat is gelukt. Die zijn nog steeds weg, maar het strakke van de buik is weer weg. En ik wil nog steeds de 3 kilo's van na mijn eerste zwangerschap kwijt.....

Share This Page