Discussie over ziek zijn

Discussie in 'De lounge' gestart door happynienja, 14 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Vorig jaar hadden we allebei een voedselvergiftiging en hadden Martijn ook nog om voor te zorgen.
    Vriendin van me kon toen echt niet oppassen en verder hadden we ook niemand.
    Dus om de beurt voor Martijn zorgen.
    En ik was toen nog zwanger ook en bleef bij mij ook langer en heftiger aanhouden dan bij m'n vriend.
    Dat was echt zwaar!

M'n vriend voelt zich ook niet zo lekker sinds een uurtje dus ben blij dat de kids morgen naar het kdv gaan.
    Denk dat hij vannacht of morgen ook ziek is als ik het zo bekijk.

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik bof ook met mijn man dat hij altijd voor eten op de plank zorgt!

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hell yeah dat mijn vriend naar huis kom als ik ziek ben. We proberen eerst een extra dagje kdv, maar als dat niet lukt blijft hij thuis of komt naar huis. En nee, niet ideaal voor zijn werkgever maar het is niet anders. Als je eenmaal kinderen hebt heb je af en toe nou eenmaal van dat soort dingen.

4. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ts, nou... reken er maar op dat ie dan ook ziek wordt. Vreselijk besmettelijk altijd dit soort dingen. ;)

Gelukkig zijn wij niet heel vaak ziek. Toevallig 3 weken terug waren we wel aan de beurt.
    Eerst mijn dochter... dat was over, toen mijn man en hij was nog maar half beter toen ik begon met spugen...
    Hij was nog niet van plan om naar het werk te gaan om nog even goed rust te nemen en uit te zieken, maar hij kon dus meteen thuis aan de bak.

Ik hoef overigens hem niet te vragen om evt thuis te blijven mocht het m'n neus uit komen... :$, uit zichzelf blijft hij thuis en neemt de zorg over van de kinderen. Nu doen ze daar ook niet zo moeilijk over op z'n werk en hij kan wel wat schuiven met z'n uren of thuis werken, maar dat is natuurlijk lang niet met iedere job zo...

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

als ik hier ziek ben neemt vriend alles van mij over.

niet gaan werken doet hij alleen als het echt niet anders kan.
    maar als ik ben of hij snel naar huis wil komen komt hij wel

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek gesloten

Deel Deze Pagina