Sim only?

Discussie in 'De lounge' gestart door Maria1983, 23 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Als ik over twee weken met verlof ga, wil ik eens flink door de kosten gaan kijken of er nog ergens bezuinigd kan worden. Ook naar aanleiding van de bezuinigingstopics die hier al zijn.
    Mijn mobiele abonnement loopt ook binnenkort af. In het verleden nam ik een telefoon met abonnement met 24 maanden korting. Deze aanbiedingen worden steeds minder aantrekkelijk. De telefoon die ik nu heb, wordt nog steeds aangeboden voor 15 euro per maand, terwijl ik nu 17,80 betaal. Ben nu aan het kijken of sim only iets is. Maar wat is een beetje een goede aanbieder? Ik zie heel veel aanbiedingen van bellen en sms sturen voor een paar euro, als je er een klein internetbundeltje bij wilt, komt er al gauw een tientje per maand bij. Hiermee wordt sim only niet aantrekkelijk voor mij, omdat ik dan beter dat toestel met abonnement voor 15 euro kan nemen.

Wat zijn jullie ervaringen met sim only of weet iemand een goede site voor een toestel met abonnement voor max. 15 euro in de maand waarbij je kan bellen en internetten i.c.m. een smartphone. Ik ben zeker niet op zoek naar het nieuwste model telefoon, maar deze moet wel goed zijn.

2. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    tele 2 met eigen toestel en nummerbehoud 1000mb en 300 belminuten voor de eerste 9mnd voor 17 euro.

3. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Ik heb zelf een telefoon gekocht samsung s3 (295 euro voor betaald) en abbo bij simyo genomen 100 bel en sms en 1000mb internet voor 13 euro
    veel voordeliger dan een abo met toestel heb hem nu 8 maanden erg tevreden.

je kunt ook een goedkopere telefoon nemen maar ik wilde deze graag.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb een simonly van 5 euro per maand... Niet te veel belminuten en geen internet.... Ik vindt het prima..

Overal waar open wifi is heb ik toch gewoon internet en meer heb ik ook niet nodig

5. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Zodra ik het kan ga ik ook over naar sim only. Zie genoeg aanbiedingen van 200-300 minuten voor rond de 5 euro. Internet hoeft niet, want met wifi spots van ziggo heb ik bijna overal gratis internet. Verder zijn er genoeg mensen die vergeten een ww op hun draadloze internet te zetten of vergeten om het standaard ww van het modem te veranderen.
    Er komen ook steeds meer winkels en steden bij waar standaard gratis wifi aanwezig is.

6. thirza72

thirza72 Actief lid

28 dec 2009
    259
    0
    0
    Youfone heeft ook leuke abonnementen. Zelf ook sim only 4 euro 250 belmin en 5 euro 200 mb.

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Ik heb sim only van tele2.500 min en 50 smsjes voor 18,81 per maand. Dit is wel een oud abo, dat ze nu niet meer aanbieden. Maar wel 500 bel/sms voor 17,- dacht ik. Sinds kort hebben ze ook onbeperkt bellen en smsen. Prijzen zijn afhankelijk van het type abo dat je pakt. Ik heb een sim only die maandelijks opzegbaar is.

8. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Ik heb een Huawei telefoon gekocht bij de wehkamp voor 88 euro en heb een simonly van simyo, 300 belminuten en 200mb internet voor 14 euro..
    Dit is per maand opzegbaar, veel beter dan die abbo's..

9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik heb ook Sim Only, van Hollands Nieuwe. €11,- in de maand, incl internetbundel en ook nr behoud.

Ik heb gekeken op studentmobiel.nl
    Daar staan heel veel aanbiedingen.

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik heb Simpel. 450 belminuten, 2000 MB en onbeperkt sms voor €25,-
    Met nummerbehoud en maandelijks opzegbaar. Kreeg er bij afsluiten ook nog een half jaar gratis bij.

11. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het zelf gewoon uitgerekend. Dat is het handigste als je een bepaalde telefoon wilt. Ik kwam er op uit dat ik eenvoudigweg niet goedkoper uit kwam met sim only. Als je het toestel los koopt, ben ik er vanuit gegaan om dat bedrag door 24 te delen, en bij de maandprijs op te tellen. Dan was een abo goedkoper. Ik heb dezelfde som ook andersom gedaan, en kwam er op uit dat ik als ik 20 euro per maand wilde uitgeven, ik een telefoon moest zien te vinden van 160 euro....

Ik ben uiteindelijk bij deal direct uitgekomen trouwens. Dat zijn wel goede aanbiedingen. Was zelfs goedkoper als ben, hollandse nieuwe etc. Die bieden namelijk ook abbo's aan met 'oudere' modellen telefoons.

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Tele2 introduceert binnenkort onbeperkt bellen voor 10 euro en 500 mb voor 5 euro. Ben je voor 15 euro klaar en kan je onbeperkt bellen.

Ik heb Vodafone, al ruim 12 jaar en nog steeds tevreden. Ook Sim-Only.

320 belminuten 600 mb internet en onbeperkt smsen voor 13 euro. Is wel een oud abonnement.

13. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Wow, wat een reacties. Hier heb ik zeker al wat aan, ga zeker met jullie reacties even zitten om te kijken of er iets voor mij tussen zit

14. Cabb

Cabb Niet meer actief

Ik heb t-mobile, die hebben in het basisabbo onbeperkt smsjes en internet zitten. Wel alleen het trage internet wat ruim genoeg is voor whatsappen en soms iets opzoeken ofzo. Dan hoef je er alleen maar belbundel bij te nemen.

Ik heb 300 minuten en betaal 13 euro per maand(1 jaar abbo, 2 jaar abbo was 12 euro per maand). En dat is dus met onbeperkt smsjes en traag internet erbij. Snel internet kan je gewoon bundel voor bij nemen en als die dan op is betaal je niet extra maar gaat je snelheid gewoon weer omlaag. Nooit extra kosten door teveel mb gebruik dus.

Deel Deze Pagina