Vakantiepark Beekse bergen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Zara75, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Wie is hier weleens geweest?
    Hoe is het zwembad bijvoorbeeld?
    Stuitte er per ongeluk op en zag er wel geinig uit.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Ik vond het erg leuk! Zwembad niet heel groot maar wel top met die glijbanen..mijn kindjes hebben zich super vermaakt. Mooi park en het safaripark is super natuurlijk en speelland is ook heel erg leuk.

3. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik woon er vlakbij en ga daar dus wel eens zwemmen, niet groot maar wel leuk!
    Vakantiepark zelf is ook erg leuk,het safaripark vind ik ook zeker een aanrader!

4. sjak

sjak Niet meer actief

Wij komen er ieder jaar! Minstens 2x :)
    Wij kamperen, met eigen tent en eigenlijk altijd mooi weer.
    De velden zijn lekker ruim, zwembad is ok voor een duik, meertje is prima, speelland is super. Dierentuin is ook leuk.
    De kinderanimatie in de zomer is ook leuk. Lekker liedjes zingen en dansjes doen.

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Klinkt erg leuk!
    Ik heb inmiddels een mystery park CP geboekt, bij slecht weer is er binnen meer te doen lijkt mij. ( market dome etc) Beekse Bergen lijkt me dan leuker voor in de zomer.Maar wie weet ergens in september. Thanks voor de reacties, dit park gaat in mijn favorieten.

6. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Wij zijn er een paar jaar terug geweest in een 'zebrahuisje' viel tegen, best oude zooi. Spinnenwebben in alle hoeken, de pissebedden liepen zo onder de deur door naar binnen. De vloer was zo vies dat mijn zoontje na 2x heen en weer lopen zwarte voeten had.

Het zwembad vonden we wel leuk, leuk peuterbad. Safaripark leuk je hebt gratis entree op het park, maar let op dat je wel parkeer/uitrij kosten moet betalen elke keer. (wij dachten leuk elke dag even met de auto erdoor maar dan moet je elke keer weer 6 euro betalen.

Maar goed, dit is 5 jaar geleden, ik weet niet of er veel veranderd is.

7. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    2 jaar geleden in een jungalow gezeten en we vonden het niet bepaald schoon daar. Er zou ook visgelegenheid bij het huisje zijn, dus man had zijn spullen mee. Echter stond voor het steigertje dat bij het huisje hoorde een heleboel riet, je kon geen water zien. Zwembad wel bezocht en dat was wel leuk, maar vrij klein. Voor kleine kindjes goed, voor grotere kinderen is het zwembad misschien minder.

Dit in combinatie met enorm slecht weer heeft ons toen doen besluiten na 1 overnachting te vertrekken, want het was een grotere blubberzooi. En het was er kouuuuuud, verwarming deed er erg lang over om een beetje op temperatuur te komen. (slecht weer is uiteraard weinig aan te doen)

Deel Deze Pagina