vroeger was blauw de kleur voor jongens en meisjes. roze daarintegen was enkel voor meisjes. mensen hebben er zelf van gemaakt in deze tijd dat blauw voor jongens is! maar van kleding is er toch ook nog steeds blauw voor meisjes er is echt nog veel blauw te koop voor meisjes hoor en als je in een behangwinkel of gordijnenwinkel staat en je kiest blauw uit dan vragen ze of het een jongen of een meisje word want in hun ogen is de kleur voor beide geschikt.ik denk dat er in deze tijd teveel dingen zijn vedraaid en aan veel meer dingen eisen worden gesteld. vroeger was dat helemaal nog niet zo. maar goed je moet natuurlijk altijd nemen waar je je prettig bij voelt! en wil jou zus geen blauw dan wilt ze geen blauw . dan is het haar eigen keus.
Nou idd lekker belangrijk, maar ik zou ook mijn zoontje niet in een roze wipper zetten whoehahaha.. dus ja...kan eigenlijk niets zeggen
Euh tja, als je zus 'm niet wil, haar keus!! Ik kan mij er wel iets bij voorstellen, zij wil wellicht graag alles ultra meisjesachtig, prima toch? Geef jij de wipstoel aan iemand die deze wel graag wil hebben of je verkoopt 'm.