Discussie

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van Marit, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

vind ik ook, sommige mensen gaan dan ineens beledigen terwijl je ze op iets wijst, ter discussie. Soms kun je ook ergens van leren of gewoon erover praten.
    vind het juist leuk om te discussiëren!

2. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Ja, je kan er bijvoorbeeld ook voor kiezen om je daar niet aan te ergeren. Ik heb een beetje een hekel aan dit soort topics. Een betere wereld, of forum in dit geval, begint bij jezelf.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Het is niet ergeren, het is gewoon vervelend, dat als je een interresant topic leest je daar op wilt reageren deze alweer gesloten is omdat sommige mensen niet weten hoe een discussie te voeren.
    Vind in plaats van een heel topic sluiten, waar vaak genoeg mensen reageren die wel normaal kunnen discusiëren.Je straft deze mensen dan eigenlijk gewoon af. Denk dat dit juist andersom moet zijn. Waarschuw de mensen privé die zich niet weten te gedragen bij een discussie. Zodat de mensen die wel netjes een discussie kunnen voeren dit ook gewoon verder kunnen doen

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hey, je ´o´doet het weer :D

even ontopic: heb je helemaal gelijk in. maar als ik zie hoe mijn vriend reageert als ajax heeft verloren (verheug me al op vanavond;)) dan zou je ook zeggen dat hij goed zwanger is!

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nee, zit illegaal te forummen :)

6. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Ja, dat kan toch niet. De mods hier doen alles in hun vrije tijd en er zijn hier duizenden leden, ze kunnen toch onmogelijk iedereen gaan PB-en?

Via internet, en vooral op dit forum, is het simpelweg onmogelijk om de kip-ei-discussies als wel/niet BV, wel/niet roken, etcetera, aardig en volwassen te houden. Er zijn meestal té veel emoties bij en je kan niet zien hoe de toon wordt gezet.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Het zijn vrijwel 1 of 2 mensen in een discussie die kinderachtig doen, en soms ook nog eens dezelfde, dus zoveel meer tijd dan topics sluiten zou het niet kosten.

En zoals eerder aangegeven, denk ik dat het na een tijdje zijn vruchten afwerpt. En ze er uiteindelijk veel minder werk van zullen hebben.

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja, ik vind discussieren ook wel leuk. Maar ik merk dat op dit forum ook vaak om advies gevraagd word. Heel simpel advies.
    Maar dan wordt er vaak een discussie gevoerd over het waaróm van dat advies.
    Mensen lezen de vraag niet, maar willen een vraag achter een vraag beantwoorden, wat helemaal niet nodig is en waar niet om gevraagd wordt.

Voorbeeldje: Waar kan ik gaatjes laten prikken voor mijn kindje?
    De 1e 10 reacties zijn dan vaak meningen over dat het kindje nog te jong is. Maar dat is toch de vraag niet? Er wordt toch niet om een discussie gevraagd in dit geval?
    Ik denk dat er te vaak discussies opgedrongen worden. Als mensen meningen willen weten, dan vragen ze hier wel om. Prima. Bijvoorbeeld in het namen topic.

Deel Deze Pagina